Liigu edasi põhisisu juurdeLigipääsetavus

Kaardimaksed

Teenustasu, mida pank võtab, koosneb mitmest osast:

  • panga teenustasu ehk LHV marginaal
  • vahendustasu ehk kliendi kaardi väljastanud panga teenustasu kaarditehingult
  • töötlemistasu – sisaldab tehingu töötleja ja rahvusvaheliste kaardiorganisatsiooni tasusid

Kuna komponentide dünaamika on erinev, koostame igale kaupmehele eraldi pakkumise. Vahenduse ja töötlemistasude hinnad olenevad kaardimaksja pangakaardi tüübist ja väljastusmaast ning mille indikatiivsed tasud on välja toodud siin.

Terminali renditasu sõltub sellest, millist terminali soovite. Igakuine renditasu on kuni 20 eurot (lisandub käibemaks).

Kaardimaksed laekuvad kaupmehe kontole iga päev tehingule järgneva päeva lõunaks. Kui seda ei ole toimunud, siis teostage oma terminali juhendi alusel tehingute saatmine ning raha jõuab teie kontole järgmisel päeval.

Sellisel juhul palume edastada kõnealuse päeva tšekkide koopiad koos päeva tehingute saateraporti koopiaga e-posti aadressile info@lhv.ee.

Makseterminale müügitšekke peab säilitama kuus kuud alates tehingu kuupäevast.

Ettevõtte müügikohtade arv ei ole piiratud. Samuti ei ole piiratud terminalide arv ühes müügikohas.

  • Kontrollige, kas terminal on levis. Kui see ei ole levis, liikuge levipiirkonda.
  • Seejärel vajab terminal taaskäivitust. Teile on selles abiks kasutusjuhend.
  • Kui taaskäivitus ei aidanud, võtke ühendust töötlejaga telefonil 671 1444.

Pakume esmaklassilist Eestis kasutusel olevat standardset e-kaubanduse lahendust, mille integratsioon on sarnane pangalingi omaga.

Meie pakutav e-kaubanduse lahendus vastab kõigile PCI-DSS nõuetele. Pettuste vähendamiseks kasutame 3D-Secure-kaardikasutaja autentimist.

Jah, me küll pakume selliseid terminale, aga kuna need on riskitoode, siis valime suure hoolega kaupmehi, kellele neid terminale väljastame.

Kui kaupmees lõpetab kaardimakseteenuse kasutamise ja kasutas LHV renditerminali, peab ta selle terminali ise tagastama Nets Estonia AS-ile.

Terminal tuleb viia Nets Estonia AS-i aadressile Maakri 23A, 10145 Tallinn tööpäeval vahemikus kell 9–17 (tel 6711 444).

Juhul kui puudub võimalus terminal ise kohale viia, siis palun saada e-kiri kliendihaldurid@lhv.ee.

Suundu internetipangas külgmenüüs IGAPÄEVAPANGANDUS“ → „Maksete kogumine“.

Raporti vormi saab filtreerida valides sobiva perioodi, raporti tüübi (vaata küsimust 14). Peale valikute tegemist vajuta nuppu ,,Uuenda väljavõtet’’. Seejärel kuvatakse ülevaade tehingutest müügikoha ja terminali põhiselt. Kui soovid näha detailsemat sisu, siis vajuta nuppu ,,Salvesta’’. Detailne raport on võimalik alla laadida Excelis avaneva CSV failina.

Salvestatud raportis näed nüüd põhjalikumat informatsiooni tehingute kohta ning saad kasutada ka filtreerimise funktsiooni (valides Excelis Sort & Filter – Filter).

Olulisemad filtreerimise valikud ja selgitused:

Settlement date - Tehingu laekumise kuupäev
Transaction date - Tehingu sooritamise kuupäev
Transaction time - Tehingu sooritamise kellaaeg
Merchant ID - Müügikoha number
Branch name - Müügikoha nimi
Terminal ID - Terminali number (registrikood + 3-kohaline number, märgitud ka kviitungile)
PAN - Kaardi number (kuvatakse peidetud kujul)
Approval code - Tehingu autoriseerimiskood
Currency - Tehingu valuuta
Amount - Tehingu summa
Interchange fee – Vahendustasu
Processing fee – Töötlemistasu
Charge fee - LHV teenustasu
Amount net fee - Tehingutasude kogusumma
Amount total - Tehingu summa, millest on teenustasud maha arvestatud
Settlement reference ID – Pangaviide
Settlement account - Arvelduskonto, kuhu tehingusummad on laekunud

Kassapõhine – kajastab tehinguid kassapõhiselt ehk hetkel, millal raha on jõudnud Sinu arvelduskontole.

Tekkepõhine – kajastab tehinguid tegeliku toimumishetke põhiselt ehk hetkel, millal makse tehti.

Kaarditehingute juhendi koos kasulike nõuannetega leiad meie kodulehelt.

Seoses kehtestatud sanktsioonidega ei ole võimalik võtta vastu kaardimakseid ei e-poes ega ka kaardimakseterminalis Venemaal või Valgevenes väljastatud kaartidelt.