enru

Ettepanekud ja kaebused

Ettepanekud

Tahame oma klientidele pakkuda suurepärast teenindust ning lihtsaid ja hästitoimivaid teenuseid. Paraku alati ei pruugi see õnnestuda. Selleks, et me saaksime järjest paremaks, tahame teada sinu kogemust ja arvamust.

Anna meile julgelt teada, kui
  • oleme sind positiivselt üllatanud ja soovid kedagi/midagi personaalselt kiita
  • sul on häid ideid, mida saaksime rakendada
  • oled meie teenustes või teeninduses hoopis pettunud või
  • soovid teatud tehingu kohta esitada vaidlustuse.

Kirjuta meile aadressil info@lhv.ee.

Kaebuste lahendamine

Toiminguteks kuluv aeg

Püüame kaebused lahendada võimalikult kiiresti. Võtame sinuga esimesel võimalusel ühendust, üldjuhul samal pangapäeval peale asjaolude selgitamist ning hoiame sind olukorra lahendamisega jooksvalt kursis. Teinekord aga võib kaebuse lahendamine võtta ka kauem aega, kuid eraisikust kliendi puhul mitte kauem kui 15 päeva ja muul juhul 30 päeva.

Edasikaebamine

Juhul, kui sa ei ole siiski kaebuse lahenduse tulemusega rahul, on sul võimalik pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni või kohtu poole. Sellisel juhul lahendatatakse kohtuvaidlus Harju maakohtus. Tarbijavaidluste komisjonile võib kaebuse esitada ka internetipõhise vaidluste lahendamise keskkonna kaudu, komisjoni menetlusreeglitega saab tutvuda aadressil tarbijakaitseamet.ee. Samuti on õigus esitada LHV Panga tegevuse osas kaebus Finantsinspektsioonile aadressil: Sakala 4, Tallinn 15030, telefonil 668 0500, aadressil info@fi.ee.

Kui sa ei saanud soovitud summat automaadist kätte või panid raha arvele, aga see jõudis sinna osaliselt või ei jõudnud üldse, siis täida Kaarditehingu vaidlustamise avaldus ning saada see koos digitaalse allkirjaga aadressile info@lhv.ee. Kui sul digiallkirjastamise võimalust ei ole, siis ootame sind avaldust esitama meie pangakontorisse.

Avalduse saamisel kontrollime tehingu üle. Hiljemalt järgmisel pangapäeval anname sulle vastuse ning võimalusel tagastame saamata jäänud raha.

Palun arvesta, et keerulisemate vaidlustuste lahendamine võib võtta aega siiski kuni 10 pangapäeva.

Alusetu vaidlustuse korral arvestame teenustasu vastavalt hinnakirjale.

Kui leiad oma pangakaardi väljavõttelt tehingud, mida sa ei ole enda arvates teinud, täida esimesel võimalusel Kaarditehingute vaidlustamise avaldus ning saada see koos digitaalse allkirjaga aadressile info@lhv.ee. Kui tegu on välismaise tehingu vaidlustamisega täida ingliskeelne avaldus. Kui sul digiallkirjastamise võimalust ei ole, siis ootame sind avaldust esitama meie pangakontorisse.

Vaidlustada saab kuni 120 päeva vanuseid tehinguid, kuid sõltuvalt kaupmehest ning vaidlustuse sisust peavad kaarditehingu vaidlustamise dokumendid olema meile jõudnud juba varem (kohati hiljemalt 80 päeva alates tehingu teostamise kuupäevast).

Riigisisene vaidlustamine võib aega võtta orienteeruvalt 45 päeva. Välistehingute vaidlustamine võib aega võtta orienteeruvalt kaks kuud. Erandjuhtudel võib vaidlustamine võtta aega ka kauem, aga sellest anname sulle juba kindlasti jooksvalt teada.

Juhul, kui selgub, et oled selle tehingu ikkagi ise teinud, tuleb arvestada, et alusetu vaidlustuse puhul rakendub teenustasu vastavalt hinnakirjale

LHV klienditugi

E–R 9–19, L 10–17 *

6 800 400

Skype

Vestlus klienditoega

info@lhv.ee

* Peale tööaega vastab kiireloomulistele kaarditeemalistele küsimustele kaardikeskus Nets Estonia.