LHV ei toeta Internet Exploreri kasutamist, et kaitsta sind viiruste, pettuste ja teiste ohtude eest. Võid meie veebilehte Internet Exploreriga edasi kasutada, kuid palun arvesta, et kõik ei pruugi ootuspäraselt töötada. Palun kasuta internetipanka sisenemiseks ühte neist tasuta veebilehitsejatest: Chrome, Firefox või Edge.

Ettepanekud ja kaebused

Ettepanekud

Tahame oma klientidele pakkuda suurepärast teenindust ning lihtsaid ja hästitoimivaid teenuseid. Selleks, et me saaksime järjest paremaks, tahame teada sinu kogemust ja arvamust.

Anna meile julgelt teada, kui
  • oleme sind positiivselt üllatanud ja soovid kedagi/midagi personaalselt kiita
  • sul on häid ideid, kuidas saaksime oma teenuseid veel paremaks teha
  • oled meie teenustes või teeninduses hoopis pettunud.

Sinu arvamus on meile oluline

Hindame väga sinu tagasisidet ja ettepanekuid meie teenuste arendamisel.

Kaebuste lahendamine

Toiminguteks kuluv aeg

Püüame kaebused lahendada võimalikult kiiresti. Võtame sinuga esimesel võimalusel ühendust, üldjuhul samal pangapäeval peale asjaolude selgitamist ning hoiame sind olukorra lahendamisega jooksvalt kursis. Teinekord aga võib kaebuse lahendamine võtta ka kauem aega, kuid eraisikust kliendi puhul mitte kauem kui 15 päeva ja muul juhul 30 päeva. Kirjuta meile aadressil info@lhv.ee.

Edasikaebamine

Juhul, kui sa ei ole siiski kaebuse lahenduse tulemusega rahul, on sul võimalik pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni või kohtu poole. Sellisel juhul lahendatatakse kohtuvaidlus Harju maakohtus. Tarbijavaidluste komisjonile võib kaebuse esitada ka internetipõhise vaidluste lahendamise keskkonna kaudu, komisjoni menetlusreeglitega saab tutvuda aadressil tarbijakaitseamet.ee. Samuti on õigus esitada LHV Panga tegevuse osas kaebus Finantsinspektsioonile aadressil: Sakala 4, Tallinn 15030, telefonil 668 0500, aadressil info@fi.ee.

Täida kaarditehingute vaidlustamise avaldus LHV mobiiliäpis või internetipangas, kui:

  • sa ei saanud soovitud summat automaadist kätte;
  • tegid oma kontole sularaha sissemakse, aga raha kontole ei jõudnud või jõudis osaliselt.

Leia konto väljavõttelt üles kaarditehing, mida soovid vaidlustada. Ava kaarditehingu detailvaade ning avalduse esitamiseks vajuta nupule „Vaidlusta“.

Kui sul pole võimalik vaidlustust mobiiliäpis või internetipangas esitada, siis täida kaarditehingu vaidlustamise avaldus ja saada see aadressile vaidlustused@lhv.ee.

Sularahatehingu vaidlustamine võtab aega üldjuhul paar tööpäeva, keerulisematel juhtudel kuni 10 pangapäeva.

Pangakaarti kasutades võib tulla ette olukordi, kus näiteks:

  • su ostu eest on tasutud topelt või tehingu summa ei ole õige,
  • sa ei ole tellitud kaupa või teenust kätte saanud,
  • tellitud kaup või teenus ei vastanud kirjeldusele,
  • tagastatud kauba või tühistatud teenuse eest ei ole sulle raha tagasi kantud.

Kui ilmneb selline probleem, pöördu esmalt otse kaupmehe või teenusepakkuja poole.

Kui koos kaupmehega erimeelsusele lahendust ei leia, siis esita kaarditehingu vaidlustamise avaldus esimesel võimalusel. Avalduse esitamiseks sisene LHV mobiiliäppi või internetipanka ning leia konto väljavõttelt üles kaarditehing, mida soovid vaidlustada. Ava kaarditehingu detailvaade ning avalduse esitamiseks vajuta nupule „Vaidlusta“.

Esita meile vaidlustamise avaldus 3 kuu jooksul pärast probleemse tehingu kuupäeva või teenuse/kauba kättesaamist, kui ilmneb, et teenus ei vasta kirjeldusele. Kaarditehingu vaidlustamine kestab tavapäraselt kaks kuud. Erandjuhul võib vaidlustamine võtta aega aga kauem – sellest anname sulle jooksvalt teada.

Vaidlustamisele ei kuulu pettustehingud, mis on sinu enda poolt kinnitatud ehk tugevalt autenditud kaardimaksed. Näiteks kui pettuse tõttu tehakse sinu kaardiga veebilehel oste ja oled neid makseid SMSi või internetipanka sisenemise teel üle kinnitanud.

Kui sinu pangakaardiga on tehtud tehinguid, mida sa ei ole ise teinud, siis blokeeri või sulge koheselt kaart ning esita meile kaarditehingu vaidlustamise avaldus. Pangakaardi saad blokeerida või sulgeda mobiiliäpi või internetipanga kaardivaatel. Kui vajad siiski abi, võta palun ühendust meie klienditoega.

Kaarditehingu vaidlustamise avalduse saad esitada konto väljavõtte kaudu. Selleks leia internetipangas või mobiiliäpis konto väljavõttelt üles kaarditehing, mida soovid vaidlustada. Ava kaarditehingu detailvaade ning avalduse esitamiseks vajuta nupule „Vaidlusta“.

Kui su pangakaardiga on tehtud tehinguid, mida sa ei ole ise teinud, siis on sul õigus kaarditehing pangas vaidlustada erakliendina 13 kuu ja ärikliendina 1 kuu jooksul alates tehingu toimumise kuupäevast.

Pane tähele! Apple Pay ja Google Pay tehinguid ei saa vaidlustada pettuse tõttu, kuna antud kaardimakse tehingud on kõik kinnitatud turvaliselt autenditud viisil. Kui oled langenud pettuse ohvriks, siis teavita sellest võimalikult kiirelt nii panka kui politseid.

Kui selgub, et tegid selle tehingu ikkagi ise, siis tuleb sul alusetu vaidlustuse eest tasuda hinnakirjajärgset teenustasu.

LHV klienditugi

Kui sul tekib pangateenuse kasutamisel probleeme, saad klienditoe infotelefonilt 6 800 400 abi ööpäev ringi. Õhtuti ja nädalavahetusel vastab kõnedele meie partner.

Kontaktid

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon