Ettepanekud ja kaebused

Ettepanekud

Tahame oma klientidele pakkuda suurepärast teenindust ning lihtsaid ja hästitoimivaid teenuseid. Paraku alati ei pruugi see õnnestuda. Selleks, et me saaksime järjest paremaks, tahame teada sinu kogemust ja arvamust.

Anna meile julgelt teada, kui
  • oleme sind positiivselt üllatanud ja soovid kedagi/midagi personaalselt kiita
  • sul on häid ideid, mida saaksime rakendada
  • oled meie teenustes või teeninduses hoopis pettunud või
  • soovid teatud tehingu kohta esitada vaidlustuse.

Kirjuta meile aadressil info@lhv.ee.

Kaebuste lahendamine

Toiminguteks kuluv aeg

Püüame kaebused lahendada võimalikult kiiresti. Võtame sinuga esimesel võimalusel ühendust, üldjuhul samal pangapäeval peale asjaolude selgitamist ning hoiame sind olukorra lahendamisega jooksvalt kursis. Teinekord aga võib kaebuse lahendamine võtta ka kauem aega, kuid eraisikust kliendi puhul mitte kauem kui 15 päeva ja muul juhul 30 päeva.

Edasikaebamine

Juhul, kui sa ei ole siiski kaebuse lahenduse tulemusega rahul, on sul võimalik pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni või kohtu poole. Sellisel juhul lahendatatakse kohtuvaidlus Harju maakohtus. Tarbijavaidluste komisjonile võib kaebuse esitada ka internetipõhise vaidluste lahendamise keskkonna kaudu, komisjoni menetlusreeglitega saab tutvuda aadressil tarbijakaitseamet.ee. Samuti on õigus esitada LHV Panga tegevuse osas kaebus Finantsinspektsioonile aadressil: Sakala 4, Tallinn 15030, telefonil 668 0500, aadressil info@fi.ee.

Täida kaarditehingute vaidlustamise avaldus LHV mobiiliäpis või internetipangas, kui:

  • sa ei saanud soovitud summat automaadist kätte;
  • tegid oma kontole sularaha sissemakse, aga raha kontole ei jõudnud või jõudis osaliselt.

Leia konto väljavõttelt üles kaarditehing, mida soovid vaidlustada. Ava kaarditehingu detailvaade ning avalduse esitamiseks vajuta nupule „Vaidlusta“.

Kui sul pole võimalik vaidlustust mobiiliäpis või internetipangas esitada, siis saad avaldust esitada ka meie kliendikontoris.

Pangakaarti kasutades võib tulla ette olukordi, kus näiteks:

  • su ostu eest on tasutud topelt või tehingu summa ei ole õige,
  • sa ei ole tellitud kaupa või teenust kätte saanud,
  • tellitud kaup või teenus ei vastanud kirjeldusele,
  • tagastatud kauba või tühistatud teenuse eest ei ole sulle raha tagasi kantud,
  • su pangakaardi andmeid on kuritarvitatud.

Kui ilmneb selline probleem, pöördu esmalt otse kaupmehe või teenusepakkuja poole.

Kui sel viisil erimeelsusele lahendust ei leia, siis esita kaarditehingu vaidlustamise avaldus 3 kuu jooksul pärast probleemse tehingu kuupäeva. Avalduse esitamiseks sisene LHV mobiiliäpis või internetipanka ning leia konto väljavõttelt üles kaarditehing, mida soovid vaidlustada. Ava kaarditehingu detailvaade ning avalduse esitamiseks vajuta nupule „Vaidlusta“.

Eesti-sisese tehingu vaidlustamine võib kesta ligikaudu kuu aega ja välisriigiga tehtud tehingute korral umbes kaks kuud. Erandjuhul võib vaidlustamine võtta aega ka kauem – sellest anname Sulle jooksvalt teada.

LHV klienditugi

E–R 9–19, L 10–17 *
6 800 400
Skype
info@lhv.ee

* Kui sul tekib pangateenuse kasutamisel probleeme, saad klienditoe infotelefonilt 6 800 400 abi ööpäev ringi. Õhtuti ja nädalavahetusel vastab kõnedele meie partner.