LEI-kood

Pakume oma klientidele mugavat LEI-koodi haldamise teenust.

Juriidilistele isikutele, kes soovivad teha tehinguid noteeritud väärtpaberitega, on alates 2018. aasta algusest kehtiva LEI-koodi olemasolu kohustuslik.

Mis on LEI-kood?

LEI (Legal Entity Identifier) on juriidilise isiku ülemaailmne tunnusnumber finantsturgudel.

Miks on LEI-koodi vaja?

Äriühingud, kellel on investeerimisteenuste osutamise õigus, peavad kasutama LEI-koodi, teatades järelevalveasutustele juriidilisest isikust kliendi tehingutest väärtpaberitega. Kui kliendil ei ole LEI-koodi, ei ole võimalik raporteerimiskohustust täita. Seetõttu ei ole pangal võimalik täita ka nende juriidiliste isikute tehingukorraldusi, kellel ei ole LEI-koodi.

Kuidas saab LEI-koodi taotleda?

Juriidilised isikud saavad LEI-koodi taotleda selleks volitatud asutustelt, kelle nimekiri on kättesaadav juriidilise isiku ülemaailmse tunnuse sihtasutuse GLEIF (Global Legal Entity Identifier Foundation) kodulehel.

LEI-koodi haldamise teenus

Pakume oma klientidele mugavat LEI-koodi haldamise teenust, kus taotleme LEI-koodi väljastavast volitatud asutusest ettevõtte nimel ettevõttele LEI-koodi. Haldusteenuse lepingu sõlmimine nii uue koodi väljastamiseks kui olemasoleva koodi ületoomiseks on kiire ja lihtne. Koodi haldamise ja iga-aastase uuendamise eest hoolitseb pank. LHV Pank ise ei väljasta LEI-koode.

Kuidas sõlmida LEI-koodi haldusteenuse leping?

  • Sisene LHV internetipanka oma kasutajanime ja Smart-ID, Mobiil-ID või ID-kaardiga.

  • Liigu menüüs rubriiki „Info ja seaded“ → „Lepingud“ ja tee „LEI-koodi haldusteenuse“ lepingu sõlmimise valik.

  • Sõlmi LEI-koodi haldusteenuse leping.

LEI-koodi haldamise teenuse hinnakiri

LEI-koodi esmane registreerimine üheks aastaks

120 €, lisandub käibemaks

LEI-koodi iga-aastane uuendamine

80 € aastas, lisandub käibemaks


Kui sul tekib küsimusi, kirjuta meile aadressil lei@lhv.ee või helista meie klienditoe numbrile 6 800 400.