Konto saad mugavalt avada ka kliendikontorisse tulemata.
Vaata täpsemalt, kuidas avada kontot eraisikule, alaealisele, ettevõttele, mitte-residendile.
Kui otsustad siiski konto avamiseks kliendikontorisse tulla, siis võta palun kaasa:
- kehtiv isikut tõendav dokument
- kui esindad kedagi, siis ka vastav volitus (notariaalne)
- kui soovid avada kontot alaealisele, siis võta lisaks:
- lapse sünnitõend/sünnitunnistus;
- vähemalt 7-aastasele lapsele kontot avades ka lapse kehtiv isikut tõendav dokument
- Palun täida ja esita konto avamise vorm.
- Seejärel broneeri kohtumise aeg siin vormil.
Kui oleme kohtumise aja sinuga kinnitanud ja oled tulemas kliendikontorisse, siis palun võta kindlasti kaasa:
- kehtiv isikut tõendav dokument (näiteks pass või ID-kaart) ja
- õpinguid kinnitav dokument sinu ülikoolilt Eestis.
Kohapeal tuvastame sinu isiku ja allkirjastame kliendilepingu.
Pangakaardi teemad aitame kiiresti ja mugavalt ära lahendada telefoni teel, helistades ööpäevaringselt numbril +372 6 800 400.
Pangakaardi kättesaamiseks kliendikontorist palun broneeri endale sobiv aeg. Lisaks palun arvesta, et kontorisse tellitud pangakaardi teenustasu on 10 eurot.
Kaardiga seotud sagedastele küsimustele leiad vastuse meie kodulehelt.
Näiteks:
Palun arvesta, et makse tegemine kliendikontoris on tasuline vastavalt meie hinnakirjale.
Limiite saad mugavalt ise muuta:
- Ülekannete limiitide muutmiseks vali internetipangas Info ja seaded → Kontod ja limiidid → Muuda ülekande limiite.
- Pangakaardi tehingute (s.o sularaha väljavõtmine, kaardi- ja viipemaksed ning internetiostud) päeva- ja kuulimiite saad muuta kaardivaatel, kui oled sisenenud mobiiliäppi või internetipanka.
Palun arvesta, et tõendi väljastamine kliendikontoris on tasuline vastavalt meie hinnakirjale.
Palun arvesta, et Smart-ID seadistamine kliendikontoris maksab 10 eurot.
Hea võimalus ennast säästmise ja raha kasvatamise võimalustega kurssi viia, on esmalt lugeda infot meie kodulehelt ja võtta osa tasuta seminaridest.
Säästmise ja raha kasvatamise teemalisel kohtumisel saame sulle tutvustada järgmisi lahendusi:
Olen teadlik, et LHV ei paku maksualast- ega investeerimisnõustamist, samuti ei jaga LHV konsultatsiooni käigus konkreetseid väärtpaberi soovitusi. Väärtpaberite valiku, ostu-müügi otsused ja tehingud pean tegema iseseisvalt ning mõistan, et investeerimine on alati seotud riskidega.
Palun võta kaasa kehtiv isikut tõendav dokument.
Selleks, et kõik sujuks võimalikult ladusalt, palun arvesta järgmiste sammudega:
1. Kõigepealt palun saada pärimisõigust tõendavad dokumendid aadressile parimine@lhv.ee.
- Digitaalse versiooni pärimistunnistusest saad alla laadida www.eesti.ee portaalist notariaalsete dokumentide alt.
- Kui soovid esitada paberkandjal dokumendid, siis saad need tuua meie kliendikontorisse, selle jaoks palun broneeri kohtumisaeg.
2. Pärast dokumentide läbivaatamist võtame sinuga ühendust järgmiste sammude osas.
Pärimisõigust tõendavad dokumendid on:
- notari poolt kinnitatud pärimistunnistuse originaal (st notari pitsatiga);
- kehtiv isikut tõendav dokument (vajalik kõikide pärijate puhul);
- kui pärijate hulgas on alaealisi, siis on vajalik ka kohtumäärus.
Rohkem infot pärimise kohta leiad meie kodulehelt.
Pensioni II samba võimalustega saad tutvuda meie kodulehel.
Väljamakse kohta saad lähemalt lugeda meie pensioni lehel.
Lisaks leiad Pensionikeskuse kodulehelt kasulikku infot nii pensioniealise kui ka mitte-pensioniealise II samba väljamaksete võimaluste kohta. Avalduse saad kõige mugavamalt ja soodsamalt esitada Pensionikeskuse iseteeninduses.
Palun täpsusta, mis teemal soovid kliendikontorisse tulla.
Kui tunned huvi kodulaenu teemade vastu, siis palun helista meile numbril 6 999 111 või kirjuta laenutugi@lhv.ee