Liigu edasi põhisisu juurdeLigipääsetavus

Internetipank

LHV Panga kontole on võimalik siseneda parooli, ID-kaardi, mobiil-ID, Smart-ID, mobiiliseadme biomeetria või LHV Panga poolt väljastatud PIN-kalkulaatoriga. Oluline on teada, et parooliga sisenedes ei ole võimalik lepinguid sõlmida ega ka tehinguid kinnitada. Parooliga sisenedes on sul võimalik vaadata kontoseisu. Biomeetriaga kontole sisenedes tuleb tehingud kinnitada mobiil-ID, Smart-ID või PIN-kalkulaatoriga (st sama vahendiga, millega algatasid mobiiliseadmes biomeetria sidumise).

LHV Panka on võimalik siseneda parooli, ID-kaardi, mobiil-ID, Smart-ID või LHV Panga poolt väljastatud PIN-kalkulaatoriga. Parooli on võimalik määrata kontoris kliendilepingu sõlmimisel (ID-kaardi ja ID-kaardi PIN-koodide olemasolul) või internetipangas. Selleks sisene ID-kaardi, mobiil-ID, Smart-ID või PIN-kalkulaatoriga oma kontole ning vali seadete alt menüüvalikust "Paroolid". Oluline on teada, et määratud parool kehtib pool aastat. Parooli on võimalik uuendada ainult internetipangas ID-kaardi, mobiil-ID, Smart-ID või PIN-kalkulaatoriga.

Kasutajanime meeldetuletuse saad mugavalt tellida oma e-posti aadressile.

Kui sul puudub tuvastamise võimalus, pöördu meie klienditoe poole telefonil 6 800 400 või kirjuta info@lhv.ee.

Kasutajanime ei saa internetipangas ise muuta, pöördu palun klienditoe poole tel 6 800 400 või e-post info@lhv.ee.

Palun kontrolli, kas lugeja on arvutiga ühendatud ja ID-kaart on korrektselt lugejas. Sulge kõik brauseri aknad ja proovi seejärel uuesti.
Abiks võib olla ka ID kaardi baastarkvara uuendamine. Vaata lähemalt installer.id.ee.

Palun kontrolli juhiste põhjal, kas sirvija allkirjastamise plugin on lubatud. Ava juhised.

Kõige kiirem võimalus on kalkulaator kätte saada meie kliendikontorist. Kui sul ei ole võimalust kontorist läbi käia, siis pöördu klienditoe poole tel 6 800 400 või e-post info@lhv.ee.

  1. Laadi alla tasuta Smart-ID rakendus.
  2. Registreeri konto ja isikusta see oma ID-kaardi või mobiil-ID-ga.
  3. Loo endale PIN1- ja PIN2-kood ning õpi need pähe. PIN1 on vajalik e-teenuste keskkonda sisenemiseks ja PIN2 tegevuste kinnitamiseks.
  1. Kui sinu telefoni SIM-kaart ei ole mobiil-ID toega, tuleb oma telefonioperaatori esinduses taotleda mobiil-ID toega SIM-kaart. Isikut tõendava dokumendina võta kaasa oma ID-kaart, digi-ID korral Eesti Vabariigi pass.
  2. Aktiveeri mobiil-ID sertifikaadid Politsei- ja Piirivalveameti kodulehel kehtiva ID-kaardi või digi-ID-ga. Selleks vajad oma ID-kaardi PIN-1 ja PIN2-koodi.
  3. Kui logid mobiiliäppi või internetipanka sisse, küsib telefon PIN1-koodi ja makse kinnitamiseks PIN2-koodi.

Mobiil-ID-d saad kasutada nii Eestis kui ka välismaal
Mobiil-ID kuutasu on ligikaudu 1 euro.

Kaitsmaks sinu pangakontot lubamatute sisenemiste ja väärkasutuse eest, blokeeritakse ajutiselt sinu autentimisvahend olukordades, kus seda on korduvalt ebaõnnestunult kasutada üritatud. Blokeering seatakse ainult konkreetsele autentimisvahendile, s.t kui PIN-kalkulaatoriga sisenemine ei ole ajutiselt võimalik, saad endiselt kasutada Smart-ID või salasõnaga sisenemist. Blokeering eemaldatakse automaatselt teatud aja möödudes.

Kui oled veendunud, et sina ei ole oma kasutajatunnuse ja/või salasõna sisestamisel eksinud, võta kindlasti ühendust LHV klienditoega.

Ava LHV äpi menüüs Seaded → Sisselogimine. iOS seadme puhul lülita sisse ”Luba Face ID” või “Luba Touch ID”, Androidi seadmes ”Luba biomeetria”. Seejärel sisesta PIN2 ja kontrollkood, mille saad tellida SMSi või e-kirja teel.

Biomeetria võib olla aktiveeritud mitmes seadmes korraga. Soovitame lubada tõuketeavitused (ingl.k. push notification), et internetipanka biomeetriaga sisenemise korral oleks äpi avamine võimalikult mugav.

Biomeetriaga sisenemiseks internetipanka peab sul mobiiliäpis olema lubatud biomeetriline sisselogimine. Sisesta internetipanka sisenemiseks oma kasutajanimi ja isikukood. Seejärel võrdle veebilehel näidatud kontrollkoodi selle koodiga, mis saadetakse sulle LHV äppi. Juhul, kui koodid on samad, siis kinnita äpis, et lubad internetipanka sisenemise.

Makseid saad kinnitada biomeetriaga. Loe täpsemalt maksete kinnitamisest.

Muid tehinguid saad teha ja lepinguid allkirjastada sama vahendiga, millega algatasid oma mobiiliseadmes biomeetria sidumise: mobiil-ID, Smart-ID või PIN-kalkulaator.