Liigu edasi põhisisu juurdeLigipääsetavus

Maksed

Üldine

IBAN ehk International Bank Account Number on arvelduskonto number, mida kasutatakse nii riigisiseste kui ka piiriüleste maksete puhul.

Oma isikliku konto IBAN numbri leiad:

  • LHV kliendilepingu esilehelt,
  • LHV internetipangast, kui sisenedes valid vasakult „Koondvaade“ või
  • kui sul on LHV pangakaart, siis kaardi tagaküljelt.

LHV Panga BIC on LHVBEE22.

Ülekannete limiite saad näha:

  • LHV internetipangas, vajutades pärast sisenemist koondvaates nuppu „Limiidid“ → „Ülekande limiidid“. Seal näed aktiivseid kontosid, konto(de)le ligipääsu õigusi ning päeva- ja kuulimiite.
  • Oma internetipanga lepingust (paberkandjal või digikonteineris).
  • LHV mobiiliäpist.

Ülekannete limiitide muutmiseks on järgmised võimalused:

  • Kõige mugavamalt saad limiitide muutmise sooviavalduse edastada LHV internetipangas. Pärast sisenemist vajuta koondvaates nuppu „Limiidid“ → „Ülekande limiidid“. Seal näed aktiivseid kontosid, konto(de)le ligipääsu õigusi ning päeva- ja kuulimiite. Kasutades nuppu „Muuda“, saad märkida, milliseid limiite ja kasutajaõigusi soovid internetipanga kasutajale edaspidi anda ning seejärel saad oma sooviavalduse mugavalt meile edastada. Vaatame sooviavalduse üle ja võtame sinuga (konto omanikuga) ühendust esimesel võimalusel, et limiidid kinnitada.
  • Kui sul internetipanga kasutamise võimalus puudub, saame limiite muuta ka digiallkirjastamise teel. Selleks edasta oma soov vabas vormis avaldusena aadressile info@lhv.ee. Seejärel võtame sinuga ühendust, et vajadusel infot täpsustada ning saata sulle digiallkirjastamiseks uus internetipanga leping.
  • Kui sul puudub nii internetipanga kui ka digiallkirjastamise võimalus, saad ülekannete limiite muuta LHV kliendikontoris. Vaata meie kontorite lahtiolekuaegu siin.

Konto väljavõtte saad LHV internetipangast. Pärast sisenemist vali vasakult menüüst "Varad ja kohustused“ → „Konto väljavõte“.
Vali konto ja periood, mille kohta väljavõtet soovid. Seejärel vajuta nupule „Uuenda väljavõtet“ ning salvesta väljavõte ASICE formaadis.

Meil kehtib kõikidele klientidele üks hinnakiri.

Kui sul on vaja raha üle kanda mõnel kindlal kuupäeval tulevikus, saad maksekorralduse ette ära täita. Täida makse üldised andmed, tuleviku kuupäeva lisamiseks vali maksevormil sobiv kuupäev.

Päeval, mil makset sisestad, ei pea kontol olema makseks vajalikku summat. Küll aga veendu, et vajalik summa on maksepäeval kontol olemas ja sinu konto ülekande limiit võimaldab makset sooritada.

Oma konto ülekannete limiitide infot näed ja saad muuta internetipangas valides Info ja seaded → Kontod ja limiidid.

Tuleviku kuupäevaga makseid näed internetipangas valides Igapäevapangandus → Maksed → Ootel maksed.

Selgemad vea- ja hoiatusteated
Nüüd saad enne makse kinnitamist teada, kui makse tegemiseks ei ole piisavalt vaba raha või limiite.
Kui makseliiki on muudetud või maksele kehtib kõrgem teenustasu, juhime sellele enne kinnitamist uuesti tähelepanu.

Rohkem valikuid maksete haldamiseks
Lisandus filtreerimise võimalus maksefaili või makse staatuse järgi.

Kommentaari lisamine
Kommentaari lisamine võib olla vajalik, kui üks makse kinnitaja soovib saata teis(t)ele kinnitaja(te)le makse kohta täiendavat infot.
Iga makse juurde saab lisada ainult ühe kommentaari.
Kommentaari ei ole võimalik hiljem muuta ega kustutada.

Täpsemad maksete töötluse staatused
Täpustasime ja täiendasime maksete töötluse staatuseid. Loe täpsemalt

Ootel maksete all näed makseid, mis ei ole veel lõpuni sooritatud. Need võivad olla ühes erinevast staatusest.

  • Töötluses – makse on salvestatud korraldusena ja on valmis järgmisteks tegevusteks (nt kinnitamine, tühistamine jne).
  • Vigane – makse andmetes on leitud viga, mis takistab selle töötlemist.
  • Ootab kinnitamist – makse on valmis kinnitamiseks.
  • Osaliselt kinnitatud – makse on vähemalt ühe osapoole poolt kinnitatud, kuid vajab veel täiendavaid kinnitusi, sest nõutud kinnitamise määr (100%) ei ole veel täidetud.
  • Kinnitatud, töötluses – makse on kinnitatud, kuid ei ole veel lõplikult töödeldud. Põhjuseks võib olla vajadus makseandmete täiendavaks kontrolliks.
  • Kinnitatud, ootab maksepäeva – makse on kinnitatud, kuid seda ei ole veel töödeldud, kuna makse tähtaeg ei ole veel saabunud.
  • Tagasi lükatud – makse on panga või makse saaja panga poolt tühistatud. Täpsemad põhjused on nähtavad makse detailandmetes.
  • Tühistatud – makse on kliendi poolt tühistatud.
  • Töötluse ootel – makse on kinnitatud, kuid ei ole veel lõpuni töödeldud. Põhjuseks võib olla see, et kontol ei ole maksepäeval piisavalt raha või ülekandeks vajalikku limiiti. Proovime makset uuesti töödelda kuni tööpäeva lõpuni. Loe täpsemalt

Maksetähtpäeval toimub kontol raha ja ülekande limiitide kontroll 13 korda päevas (kell 00.05, 08.00, 09.00, 10.00, 11.00, 12.00, 13.00, 14.00, 15.00, 16.00, 16.30, 17.00, 18.00).

Kui viimaseks kontrolliks ei ole raha laekunud või ülekande limiite makse jaoks piisavalt suurendatud, siis tühistame makse ja sul tuleb sisestada uus maksekorraldus.

Kuvame veateate kui:

  • viitenumbri väli peaks olema täidetud, aga on tühi;
  • viitenumbri väli on täidetud, aga ei vasta standardile.

LHV maksevormile kirjutatud viitenumber peab vastama Eesti Viitenumbri või rahvusvahelise viitenumbri standardile.

Kui oled üle kontrollinud, et arvel on täpselt sama viitenumber, mille kirjutasid maksevormile, siis järelikult teenusepakkuja ei ole viitenumbri genereerimisel arvestanud viitenumbri standardiga.

Sellisel juhul kirjuta viitenumber „Selgituse“ väljale.

Ebaõnnestunud ülekande teavituse saadame e-kirjaga makse algatajale ja viimasele kinnitajale.

Teateid saadame iga kord, kui makse töötlemisel esineb viivitus või tõrge, näiteks kui kontol puudus makse tegemiseks vaba raha, makse kinnitajal puudusid vajalikud ülekande limiidid või esines muid tõrkeid.

Soovi korral on võimalik nendest teavitustest loobuda. Selleks sisene internetipanka ja vali oma nime juures roll, kelle maksete teavitusi soovid muuta (nt kas eraisik või ettevõte). Seejärel vali Info ja seaded → Seaded → Teavitused. Juhul, kui soovid saada tulevikus taas maksetega seotud teavitusi, siis saad samas kohas ka vajaliku muudatuse teha.

Makset tehes tuleb arvestada, et rahvusvaheliste sanktsioonide rakendamise tõttu võib makse tegemise (sh laekumise) aeg pikeneda. Samuti võib pangal tekkida sõltuvalt piirangust kohustus makse blokeerida või külmutada. Lisaks võib välismaksete läbivaatamine võtta tavapärasest kauem aega, kui panga hoolsusmeetmetest tulenevalt vajab raha päritolu põhjalikumat väljaselgitamist. Eeltoodud põhjustel tekkinud raha käsutamise piirangu korral LHV Pank kliendile kaasnenud kahju ei hüvita.

Eraisikutest annetajad saavad oma tuludeklaratsioonis arvestada annetusi kuludena, kui annetajate isikukoodid on saadetud Maksu- ja Tolliametisse.

Selleks sisene internetipanka ja ettevõtte konto väljavõttel vajuta „Salvesta“. Seejärel vali sobiv konto väljavõtte faili formaat (näiteks CSV või XML) ja see laetakse automaatselt sinu arvuti kausta Downloads. Ava täiesti tühi Excel ja vali üleval ribal File. Seejärel leia oma arvutisse laetud konto väljavõtte fail ja vajuta Open. Nüüd saad konto väljavõtte faili töödelda tavapäraselt.

Pane tähele, et annetaja isikukood on konto väljavõttes nähtav ainult juhul, kui makse edastanud pank on koos maksega edastanud ka isikukoodi info. Mõningal juhul võib olla CSV faili töötlemisega probleeme, selleks muuda vajadusel internetipangas seadistusi: Info ja Seaded → Seaded

Makse tegemisel on maksevormil näha ainult kõige olulisemad infoväljad, mis tuleb täita. Vajadusel võid kasutada valikut "Makse lisaväljad" ja lisada täiendavat infot. Sinu sisestatud andmete põhjal määrame maksetüübi automaatselt ja näitame sulle ka makse teenustasu summat.

Kui hakkad kirjutama makse saaja nime, kellele oled varasemalt makset teinud, siis pakume sulle saaja nime ja kontonumbrit. Valikust leiad sagedased maksed, enda kontod ja määratud maksed. Vali sobiv ja jätka maksega.

Maksete mugavamaks kinnitamiseks muutsime makse eelvaate võimalust. Nüüd näed sisestatud makse andmeid ja saad need üle vaadata samal vormil enne seda, kui kinnitad makse oma allkirjaga.

NB! Kui oled aktiveerinud väikemaksed, siis palun pea meeles, et nende puhul makse eelvaade puudub ja väikemaksed lähevad kohe töötlusesse.

Palgamakset saad teha internetipangas palgamakse vormilt (Igapäevapangadus → Maksed → Palgamakse).

Kui soovid teha tulevikumakset, siis sisesta maksevormil sobiv kuupäev.

Mobiilipanga erisuste kohta loe täpsemalt meie kodulehelt.

Sagedased maksed on LHV poolt kokkupandud valik sinu maksetest, mida oled viimase 6 kuu jooksul teinud.

Sagedase makse tegemiseks sisesta internetipanga või mobiiliäpi maksevormil makse saaja nime esitähed. Nende andmete põhjal pakume sulle saaja nime ja kontonumbrit. Vali sobiv ja jätka maksega.

Internetipangas ja äpis on võimalik kasutada mitmeid autentimisvõimalusi oma isiku tuvastamiseks ja tehingute kinnitamiseks.

1. Smart-ID on mobiilirakendus, mis võimaldab enda isikut tuvastada ja tehinguid kinnitada. Juhised Smart-ID paigaldamiseks ja kasutamiseks leiad Smart-ID kodulehelt.

2. Mobiil-ID on SIM-kaardi põhine digitaalne isikutunnistus, mis on levinud mitmes Euroopa riigis. Juhised mobiil-ID aktiveerimiseks leiad mobiil-ID taotlemise kodulehelt.

3. PIN-kalkulaator on turvaline lahendus internetipanga kasutamiseks, mille jaoks vajalik kalkulaator väljastatakse LHV Panga kliendikontoris. PIN-kalkulaatori väljastamine on tasuline vastavalt hinnakirjale. Rohkem infot saad lugeda PIN-kalkulaatori kasutusjuhendist.

4. ID-kaart on Politsei- ja Piirivalveameti poolt väljastatav isikut tõendav dokument, millega kaasnevad vajalikud paroolid (PIN1 ja PIN2) isikutuvastuseks. ID-kaardi kasutamiseks on vajalik eraldi tarkvara ja juhised selle installimiseks leiad ID-kaardi kodulehelt.

5. Biomeetria (sõrmejälje- või näotuvastus): Biomeetria kasutamiseks luba sõrmejälje- või näotuvastus oma nutiseadme seadetes.
Biomeetriaga saab kinnitada kuni 250-euroseid makseid ja kuni 10 makset järjest. Pärast 10. makset tuleb järgnev makse kinnitada Smart-ID, mobiil-ID, ID-kaardi või PIN-kalkulaatoriga.
Biomeetriaga ei saa kinnitada pangalingi makseid, e-arve makseid ega ootel makseid (sh importfaili makseid).

Palun vali sobiv autentimisvahend vastavalt oma vajadustele. Turvalisuse huvides palun hoia oma autentimisvahendeid hästi ja ära jaga nende andmeid (sh PIN-koode) teistega.

NB! Pane tähele, et kui maksel on mitu kinnitajat, siis ülekannete päeva- ja kuulimiidi kontrollis lähtutakse viimase makse kinnitaja limiitidest.

Euroopa makse

Euroopa makse on makse eurodes teise Eesti panka või SEPA piirkonda.

SEPA piirkond on ühtne euromaksete piirkond, kuhu kuuluvad 27 Euroopa Liidu riiki: Eesti, Austria, Belgia, Bulgaaria, Hispaania (k.a. Kanaari saared), Holland, Horvaatia, Iirimaa, Itaalia, Kreeka, Küpros, Leedu, Luksemburg, Läti, Malta, Poola, Portugal (k.a. Assoorid, Madeira), Prantsusmaa (k.a. Guadeloupe, Martinique, Mayotte, Prantsuse Guajaana, Réunion, Saint Barthélemy, Saint Martin), Rootsi, Rumeenia, Saksamaa, Slovakkia, Sloveenia, Soome (k.a. Ahvenamaa), Taani, Tšehhi, Ungari, ning lisaks Albaania, Island, Norra, Liechtenstein, Šveits, Monaco, Montenegro, San Marino, Andorra, Vatikan, Ühendkuningriik (k.a. Gibraltar, Guernsey saar, Jersey, Man saar).

Euroopa makse tegemiseks vali internetipangas Igapäevapangandus → Maksed.

Internetipangas on LHV kliendile Euroopa maksed tasuta.

Võimalusel teeme Euroopa makse alati välkmaksena. Kui välkmakset teha ei ole võimalik, siis makse kohale jõudmine võtab kauem aega, vaata makse laekumise aegu.

Võimalusel teeme Euroopa makse alati välkmaksena, mis laekub saajale poole minuti jooksul.

Kui välkmakse ebaõnnestub, siis SEPA piirkonna pankade vahel toimub arveldus viis korda päevas. Selleks, et LHV kliendi makse jõuaks teise panka samal päeval, tuleb see teha hiljemalt kell 16.45. Täpsemad laekumise ajavahemikud on:

Kliendi kontolt on makse summa maha võetudRaha laekub saajale teises Euroopa (k.a Eesti) pangas
00.00-07.3008.00-09.00
07.30-09.1509.30-10.30
09.15-11.4512.00-13.00
11.45-12.4513.00-14.00
12.45-14.4515.00-16.00
14.45-16.4517.00-18.00
16.45-00.00järgmisel tööpäeval 08.00-09.00

Nädalavahetusel algatatud Euroopa makse laekub saaja kontole esmaspäeval vahemikus 08.00-09.00.

Kui maksja pank on liitunud välkmakse arveldussüsteemiga, siis LHV Panga kliendile laekub raha poole minuti jooksul ööpäevaringselt.

Kui maksja pank ei ole liitunud välkmakse arveldussüsteemiga, siis võtab summa saaja kontole jõudmine kauem aega. Laekumiste ajavahemikud: 08.00-09.00; 09.30-10.30; 12.00-13.00; 13.00-14.00; 15.00-16.00 ja 17.00-18.00.

Maksete töötlemise kellaajad on pankade lõikes erinevad. Täpse info saab makse teostanud pangast.

Nädalavahetusel algatatud Euroopa makse laekub saaja kontole esmaspäeval vahemikus 08.00-09.00.

Välkmakse

Välkmakse on kuni 100 000 euro suurune Euroopa makse teise välkmakse arveldussüsteemiga liitunud Eesti või SEPA piirkonna panka.

Eurodes makse, mis liigub ühest pangast teise poole minutiga, ööpäev läbi igal nädalapäeval.

Kui välkmakset pole tehnilistel põhjustel võimalik teha, teeme makse Euroopa maksena, mille laekumise ajad leiad siit.

Välkmakse tegemiseks vali internetipangas Igapäevapangandus → Maksed.

Kui makse õnnestus, kuvatakse sulle internetipangas või mobiiliäpis teavitus selle kohta, millise maksena see tehti.

Kui välkmakse mingil põhjusel ebaõnnestus, saad selle kohta mobiiliteavituse või e-kirja. Kui põhjus oli tehniline, siis teeme makse sinu eest Euroopa maksena.

Välkmakseid teevad omavahel need SEPA piirkonna pangad, kes on liitunud välkmakse arveldussüsteemiga. Eestis on sellised pangad LHV, SEB, Swedbank, Coop Pank, Luminor ja Citadele (18.01.2023 seisuga).

Pangasisene makse

Pangasisese makse korral on nii maksja kui ka saaja pangakontod LHV-s. Makse võib olla kõikides valuutades, mida LHV vahendab.

Lisaks on pangasisene ka see makse, mida teed oma kahe isikliku pangakonto vahel. Iseenda kontode vahel saad sõltumata summast makset teha ilma täiendava kinnituseta (PIN2-ta).

Pangasisese makse tegemiseks vali internetipangas Igapäevapangandus → Maksed → Uus makse. Rippmenüüst "Saaja nimi" saad valida enda kontod LHV-s. Kui soovid pangasisest makset teha kellelegi teisele, siis lisa saaja nimi ja jätka maksevormi täitmist tavapäraselt.

Pangasisene makse jõuab saajani kohe.

Kui sa kasutad LHV Traderit, siis enne kella 17.00 sisestatud Trader-kontoga seotud makse jõuab kohale tunni jooksul, hilisem järgmise tööpäeva hommikul.

Välismaksed

Välismakse on ülekanne:

  • välisvaluutas (ka siis, kui saaja pank asub Eestis);
  • eurodes, aga makse saaja pank asub väljaspool SEPA piirkonda;
  • mille puhul makse saaja pank asub SEPA piirkonnas, aga makset ei ole võimalik teha Euroopa maksena, sest saaja pank ei ole üle-euroopalise arveldussüsteemi STEP2 SCT, T2, RT1 või TIPS liige

Välismakse tegemiseks vali internetipangas Igapäevapangandus → Maksed.

Vaata välismakse teenustasusid ja maksete laekumise tähtaegu.

Kui teed makset, mida ei ole võimalik Euroopa maksena teha, siis palume sul täita lisaväljad välismakse tegemiseks.

Välismakse vormi täitmisel on oluline teada:

  • saaja kontonumbrit
  • saaja panga BIC-koodi

Saaja panga BICi puudumisel täida väljad “Saaja panga nimi” ja “Saaja panga aadress”. Teades saaja panga pangakoodi (näiteks USA puhul ABA, Saksamaa puhul BLZ, Suurbritannia puhul Sort Code jm) kirjuta see väljale “Saaja panga nimi” nime ette.

  • teenustasu liik

Kui teed välismakset, saad valida, kas makse teenustasu maksad täies ulatuses ise või jagad teenustasu maksmist antud makse saajaga. Vaata lähemalt teenustasusid.

  • makse edastamise kiirus

Välismakse laekumisele kulub sõltuvalt valitud makse kiirusest 1-5 pangapäeva. Vali makse liikumiseks sobiv kiirus, et makse jõuaks saajani õigeaegselt. Vaata täpsemalt maksete laekumise tähtaegu.

Kui teed välismakset, saad valida, kas makse teenustasu maksad täies ulatuses ise või jagad teenustasu maksmist makse saajaga.

Jagatud teenustasu tähendab, et maksja tasub maksja panga teenustasud ja saaja tasub saaja panga teenustasud.

Siiski võib juhtuda, et täiendavalt vähendab iga makseahelas osalev pank saajale laekuvat summat oma teenustasude võrra.

Täpsem info tabelis:

Saaja pank
asub
Makse valuutaTeenustasu valikMahaarvamised
EMP piirkonnasEMP riigis käibel olev valuutaainult jagatudei ole lubatud
EMP piirkonnaskõik valuutad, v.a EMP riigis käibel olev valuutaainult jagatudvõivad esineda
Väljaspool EMP piirkondakõik valuutadjagatud või tasub maksjalubatud, ainult jagatud teenustasu korral

EMP- Euroopa Majanduspiirkond

Kui teenustasu tasub maksja, siis maksja tasub nii maksja, saaja kui ka teiste makseahelas osalevate pankade teenustasud. Saajale laekub makse täissummas ehk saaja saab kätte täpselt selle summa, mille maksja üle kandis.

Selle teenustasu valikul tasub maksja LHV-le teenustasude katteks 22 eurot, mis reeglina katab kõikide makseahelas osalevate pankade teenustasud. Vaata ka Kui suur on välismakse teenustasu?

Tasub maksja teenustasu erandid:

  • Tasub maksja teenustasu ei saa valida kui makse saaja pank asub Euroopa Majanduspiirkonnas.
  • Tasub maksja teenustasu ei saa valida kui makse valuuta on USD.

Enne makse kinnitamist veendu, et sul on kontol piisavalt eurosid teenustasu tasumiseks. LHV välismaksete teenustasud arvutatakse eurodes.

Makse tüüp - väljuvad maksedTeenustasu (internetipangas)Teenustasu (kontoris)
Välismakse tavamaksena (teenustasu: jagatud)7 €12 €
Välismakse tavamaksena (teenustasu: tasub maksja)7 + 22 = 29 €12 + 22 = 34 €
Välismakse kiirmaksena (teenustasu: jagatud)9*/17 €22 €
Välismakse kiirmaksena (teenustasu: tasub maksja)17 + 22 = 39 €22 + 22 = 44 €
Välismakse ekspressmaksena (teenustasu: jagatud)32 €37 €
Välismakse ekspressmaksena (teenustasu: tasub maksja)32 + 22 = 54 €37 + 22 = 59 €
Välismakse kõrgema riskiga riiki100 €100 €

*Teenustasu 9€ tasutakse juhul kui saaja pank asub Euroopa Majanduspiirkonnas ja maksevaluutaks on Euroopa Majanduspiirkonnas käibel olev valuuta.

Välismakse laekumine sõltub valitud makse kiirusest:

Makse tüüpMaksekorralduse edastamine LHV PankaMakse laekumine korrespondentpanka või saaja panka või saaja kontole
Välismakse tavamaksena*Kõik valuutad enne 17:002—5 pangapäeva
Välismakse kiirmaksenaEUR, USD, CHF, GBP, NOK, SEK, HUF, DKK, PLN, JPY, CAD, AUD, CZK, RON, HKD - enne 17:001—2 pangapäeva
Välismakse ekspressmaksena**NOK, RON - enne 12:00
DKK, SEK - enne 13:00
CHF, HUF, PLN - enne 14:00
GBP, USD, CAD - enne 16:00
EUR - enne 16:45
Maksepäev

*Kui saaja pank asub Euroopa Majanduspiirkonnas ja maksevaluutaks on Euroopa Majanduspiirkonnas käibel olev valuuta ei saa makset teha tavamaksena
**Ekspressmakse valuutad on CAD, CHF, DKK, NOK, SEK, HUF, GBP, EUR, PLN, USD, RON

Välismakse laekumine sõltub valitud makse kiirusest:

Makse tüüpMaksekorralduse edastamine LHV Panka
Välismakse tavamaksena*Kõik valuutad enne 17:00
Välismakse kiirmaksenaEUR, USD, CHF, GBP, NOK, SEK, HUF, DKK, PLN, JPY, CAD, AUD, CZK, RON, HKD - enne 17:00
Välismakse ekspressmaksena**NOK, RON - enne 12:00
DKK, SEK - enne 13:00
CHF, HUF, PLN - enne 14:00
GBP, USD, CAD - enne 16:00
EUR - enne 16:45

*Kui saaja pank asub Euroopa Majanduspiirkonnas ja maksevaluutaks on Euroopa Majanduspiirkonnas käibel olev valuuta ei saa makset teha tavamaksena
**Ekspressmakse valuutad on CAD, CHF, DKK, NOK, SEK, HUF, GBP, EUR, PLN, USD, RON

Edasta maksjale:

  • Enda andmed:

    • Nimi
    • Aadress
    • Oma arvelduskonto IBAN, mille leiad internetipangast (Eesti IBAN on 20-kohaline, näiteks: EE901010123456789012)

  • LHV Panga andmed:

    • Nimi: AS LHV Pank
    • Aadress: Tartu mnt 2, 10145 Tallinn
    • BIC/SWIFT kood: LHVBEE22

  • Makse valuuta korrespondentpanga nimi ja BIC (ehk SWIFT) kood:

    AS LHV Pank korrespondentpangad

LHV lõpetas 30.03.2022 rublades (RUB) maksete vahendamise.

Kui teed makse mõnda Araabia Ühendemiraatide panka, lisa peale tavalise makseinfo ka makse tegemise eesmärgi kood.

Kirjuta see makse kirjelduse väljale makse sõnalise selgituse ette järgmises formaadis:

/BENEFRES/AE//kood/ makse sõnaline selgitus

Kui sa ei lisa maksele koodi või kui makse kirjelduse välja teave ei vasta muul põhjusel nõuetele, võib tekkida makse tegemisel viivitusi, aga saaja pank võib teha ka järelpärimisi või lükata makse tagasi.

NB! Kui sa ei vormista makset nõuetele vastavalt ja seetõttu teeb saaja pank järelepärimisi või lükkab makse tagasi, tuleb Sul tasuda lisanduvaid teenustasusid, mis seetõttu tekkisid.


TTYPTDESC
ACMAgency Commissions
AESAdvance payment against EOS
AFAReceipts or payments from personal residents bank account or deposits abroad
AFLReceipts or payments from personal non-resident bank account in the UAE
ALWAllowance
ATSAir transport
BONBonus
CCPCorporate Card Payments
CEAEquity and investment fund shares for the establishment of new company from residents abroad, equity of merger or acquisition of companies abroad from residents and participation to capital increase of related companies abroad
CELEquity and investment fund shares for the establishment of new company in the UAE from non-residents, equity of merger or acquisition of companies in the UAE from non-residents and participation to capital increase of related companies from non-residents in the UAE
CHCCharitable Contributions (Charity and Aid)
CINCommercial Investments
COMCommission
COPCompensation
CRPCredit Card Payment
DCPDebit Card Payments
DIVDividend Payouts From FI
DLAPurchases and sales of foreign debt securities in not related companies - More than a year
DLFDebt instruments intragroup loans, deposits foreign (above 10% share)
DLLPurchases and sales of securities issued by residents in not related companies - More than a year
DOEDividends on equity not intragroup
DSAPurchases and sales of foreign debt securities in not related companies - Less than a year
DSFDebt instruments intragroup foreign securities
DSLPurchases and sales of securities issued by residents in not related companies - Less than a year
EDUEducational Support
EMIEquated Monthly Installments
EOSEnd of Service / Final Settlem
FAMFamily Support (Workers' remittances)
FDAFinancial derivatives foreign
FDLFinancial derivatives in the UAE
FIAInvestment fund shares foreign
FILInvestment fund shares in the UAE
FISFinancial services
FSAEquity other than investment fund shares in not related companies abroad
FSLEquity other than investment fund shares in not related companies in the UAE
GDEGoods sold (Exports in fob value)
GDIGoods bought (Imports in cif value)
GMSProcessing repair and maintenance services on goods
GOSGovernment goods and services embassies etc
GRIGovernment related income taxes, tariffs, capital transfers, etc.
IFSInformation services
IGDDividends intragroup
IGTINTER GROUP TRANSFER
IIDInterest on debt intragroup
INSInsurance services
IODIncome on deposits
IOLIncome on loans
IPCCharges for the use of intellectual property royalties
IPOIPO Subscriptions
IRPINTEREST RATE SWAP PAYMENTS
IRWINTERST RATE UNWIND PAYMENTS
ISHIncome on investment funds shares
ISLInterest on securities more than a year
ISSInterest on securities less than a year
ITSComputer services
LASLeave Salary
LDLDebt instruments intragroup loans, deposits in the UAE (above 10% share)
LDSDebt instruments intragroup securities in the UAE
LEALeasing abroad
LELLeasing in the UAE
LIPLoan Interest Payments
LLALoans - Drawings or Repayments on loans extended to nonresidents - Long-term
LLLLoans - Drawings or Repayments on foreign loans extended to residents - Long-term
LNCLoan Charges
LNDLoan Disbursements From FI
MCRMonetary Claim Reimbursements
MWIMOBILE WALLET CARD CASH-IN
MWOMOBILE WALLET CARD CASH-OUT
MWPMOBILE WALLET CARD PAYMENTS
OATOWN ACCOUNT TRNSFER
OTSOther modes of transport (including Postal and courier services)
OVTOvertime
PENPension
PINPersonal Investments
PIPProfits on Islamic products
PMSProfessional and management consulting services
PORRefunds/Reversals on IPO subscriptions
POSPOS Merchant Settlement
PPAPurchase of real estate abroad from residents
PPLPurchase of real estate in the UAE from non-residents
PRPPROFIT RATE SWAP PAYMENTS
PRRProfits or rents on real estate
PRSPersonal, cultural, audiovisual and recreational services
PRWPROFIT RATE UNWIND PAYMENTS
RDAReverse debt instruments abroad
RDLReverse debt instruments in the UAE
RDSResearch and development services
REAReverse equity share abroad
RELReverse equity share in the UAE
RFSRepos on foreign securities
RLSRepos on securities issued by residents
RNTRent Payments
SAASalary Advance
SALSalary (Compensation of employees)
SCOConstruction
SLALoans - Drawings or Repayments on loans extended to nonresidents - Short-term
SLLLoans - Drawings or Repayments on foreign loans extended to residents - Short-term
STRTravel
STSSea transport
SVISTORED VALUE CARD CASH-IN
SVOSTORED VALUE CARD CASH-OUT
SVPSTORED VALUE CARD PAYMENTS
TCPTrade credits and advances payable
TCRTrade credits and advances receivable
TCSTelecommunication services
TKTTickets
TOFTransfer of funds between persons Normal and Juridical
TTSTechnical, trade-related and other business services
UFPUnclaimed Funds Placement
UTLUtility Bill Payments
TAXTAX Payment
XATTAX Refund

Alates 09.08.2022 võtame Venemaa ja Valgevene pankadest ning nende tütarettevõtetest vastu erandina ainult neid makseid, mis on seotud Eesti riiklike huvide või sotsiaalsete põhjustega. Ülejäänud maksed, mis jõuavad meile alates 09.08.2022, tagastame maksjale. Lisainfot maksete liikumise kiiruse kohta saate maksja pangast.

Selleks, et Venemaalt või Valgevenest laekuv pension või sotsiaaltoetus jõuaks sinuni, palun võta ühendust Sotsiaalkindlustusametiga. Nemad juhendavad, millised võimalused on pensioni kättesaamiseks.

Kui makse valuutaks on euro, siis proovime teha Euroopa makset. Juhul kui ei õnnestu, siis välismakse.

Välismakse korral on lubatud kõik teenustasu jagamise viisid ja edastamise kiirused ning see reegel kehtib kõikide valuutade korral.

Juhul, kui makse valuuta on GBP või CHF ja saaja pank asub Euroopa Majanduspiirkonnas, siis on lubatud kõik edastamise kiirused, aga teenustasu võib olla jagatud.

Erinevate sanktsioonide tõttu on nn riskiriikide maksete töötlemine tavapärasest aja- ja ressursimahukam. Seepärast lisandub sellistele välismaksetele teenustasu 100 eurot sõltumata makse tegemise kanalist või valitud teenustasu liigist (st jagatud või maksja tasutud teenustasu).

Makse tegemine võib olla piiratud juhul, kui makse on seotud kõrgema riskiga riigiga. Selleks võivad olla kõrge riskiga kolmandad riigid, mida on avaldanud Euroopa Liit, Euroopa Komisjon, Eurostat, FATF ja Rahapesu Andmebüroo mitmetes nimekirjades.

Teenustasu 100 eurot ei kehti:

  • kaardimaksetehingutele;
  • ülekannetele, mis tehakse Euroopa maksena;
  • laekuva Euroopa makse puhul, kui makse teenustasu liik on „jagatud kulud“.

Palun arvesta 100-eurose teenustasuga juhul, kui teed makse, mille saaja pank asub või kui sulle laekub makse, mille maksja pank asub järgmises riigis:

  • Afganistan
  • Ajman
  • Alžeeria
  • Angola
  • Araabia Ühendemiraadid
  • Aserbaidžaan
  • Barbados
  • Bosnia ja Hertsegoviina
  • Bulgaaria
  • Burkina Faso
  • Burundi
  • Egiptus
  • Elevandiluurannik (Côte d’Ivoire)
  • Etioopia
  • Filipiinid
  • Gibraltar
  • Gruusia
  • Guatemala
  • Guinea
  • Guinea-Bissau
  • Haiti
  • Hiina
  • Hongkong
  • Horvaatia
  • Jamaica
  • Jordaania
  • Kamerun
  • Keenia
  • Kosovo Vabariik
  • Kuuba
  • Lao Rahvavabariik (alates 05.05.2025)
  • Liibanon
  • Lõuna-Aafrika
  • Lääne-Sahara
  • Malaisia
  • Mali
  • Maroko
  • Moldova
  • Monaco
  • Montenegro
  • Mosambiik
  • Namiibia
  • Nepal (alates 05.05.2025)
  • Nicaragua
  • Nigeeria
  • Niger
  • Pakistan
  • Palestiina
  • Panama
  • Saudi Araabia
  • Senegal
  • Zimbabwe
  • Tadžikistan
  • Tansaania
  • Trinidad ja Tobago
  • Tuneesia
  • Türgi
  • Türkmenistan
  • Uganda
  • Vanuatu
  • Venezuela (Bolivari Vabariik)
  • Vietnam

LHV Pangal on õigus mitte teha (sh mitte vastu võtta) järgmiste riikide, piirkondade või pankadega seotud makseid (loe rohkem):

  • Iraak
  • Jeemen
  • Myanmar

Erinevatel põhjustel on nn riskiriikide maksete töötlemine tavapärasest aja- ja ressursimahukam. Lisaküsimustele vastuste saamine ning erinevad andmepäringud võtavad aega rohkem kui 1-3 tööpäeva, mistõttu oleme keelanud maksete tegemise kiir- või ekspressmaksena kui saaja pank asub riskiriigis või kui saaja panga riigile kehtivad muud maksete piirangud. Loe täpsemalt

Maksete tühistamine, tagasikutsumine ja muutmine

Välkmakse

Kui välkmakse ebaõnnestus, tehakse makse Euroopa maksena. Sellisel juhul saab selle kindla ajavahemiku jooksul internetipangas või mobiiliäpis ise tühistada. Internetipangas vali selleks rubriik „Igapäevapangandus“ → „Maksed“ → „Ootel maksed“.

Muud maksed

Kui makse pole veel töötlusse võetud, saab selle ise internetipangas tühistada. Selleks vali rubriik „Igapäevapangandus“ → Maksed“ → „Ootel maksed“.

Juba töötlusesse võetud maksekorraldust ise tühistada ei saa. Selleks saada koheselt vabas vormis avaldus klienditoele info@lhv.ee.

Kui makse on pangast välja saadetud, siis seda enam tühistada ei saa. Selle asemel tuleb makse tagasi kutsuda.

Selleks saada vabas vormis avaldus aadressile info@lhv.ee. Avaldust ootame samalt e-posti aadressilt, mille oled esitanud meile oma kontaktandmetes.

Esita avalduses makse kohta võimalikult palju infot: pangaviide; konto, millelt makse tegid; summa ja saaja nimi.

Enne avalduse esitamist tutvu ka teenustasudega (vt allolevaid punkte 3–5).

Kanname makse summa su kontole tagasi juhul, kui makse saaja on andnud selleks nõusoleku. Ilma tema nõusolekuta ei saa me makset paraku tagastada.

Kui oleme Euroopa makse juba töötlusse võtnud, siis ei ole seda enam võimalik muuta.

Tühistada saab makse ainult juhul, kui see ei ole veel pangast välja saadetud. Kui makse on pangast välja saadetud, siis seda enam tühistada ei saa. Selle asemel tuleb makse tagasi kutsuda.

Tagasikutsumine on tasuline. LHV teenustasule lisandub saaja panga, maksevahendaja või korrespondentpanga teenustasu. Nende teenustasude võrra vähendatakse tagastatavat summat. Saaja pank peab vastuse andma 15 pangapäeva jooksul (k.a).

Kanname makse summa su kontole tagasi juhul, kui makse saaja on andnud selleks nõusoleku. Ilma tema nõusolekuta ei saa me makset paraku tagastada.

Pangasisest makset ei ole võimalik muuta ega tühistada.

Pangasisese makse saab tagasi kutsuda tasuta.

Kanname makse summa su kontole tagasi juhul, kui makse saaja on andnud selleks nõusoleku. Ilma tema nõusolekuta ei saa me makset paraku tagastada.

Kui välismakse ei ole veel pangast välja saadetud, on selle tühistamine ja muutmine tasuta.

Kui välismakse on juba pangast välja saadetud, on selle muutmine, tühistamine ja tagasikutsumine tasuline. LHV teenustasule lisandub saaja panga, maksevahendaja või korrespondentpanga teenustasu.

Kui makse on juba laekunud saaja kontole, sõltub selle tagasikutsumise võimalikkus saaja otsusest. Kui makse tagastatakse saaja nõusolekul, siis võib sellest olla maha arvatud saaja panga teenustasu ja maksevahendajate teenustasud.

Kui makset pole veel töötlusesse võetud ja see on ootel, siis saab seda ise internetipangas muuta. Selleks vali rubriik „Igapäevapangandus“ → „Maksed“ → „Ootel maksed“ → „Muuda“.

Juba töötlusesse võetud maksekorraldust saab muuta vaid välismaksel. Muutmiseks saada koheselt vabas vormis avaldus klienditoele info@lhv.ee.

Püsikorraldus

Püsikorraldus LHV-s tähendab seda, et LHV teeb vajalikud ülekanded lepingus määratud kuupäeval sinu eest. LHVs on võimalik püsikorralduse lepingut sõlmida pangasisesele, Euroopa, grupi ja välismaksele.

Püsikorralduse jaoks saad määrata:

  • makse saaja, summa ja valuuta,
  • makse tegemise kuupäev ja ajavahemiku, mille järel makse kordub (nt nädal, kuu, aasta) ning
  • raha ülekandmise viisi.

Võimalik on valida kolme raha ülekandmise viisi vahel:

  • Maksepäeval võtame sinu kontolt määratud summa ja kanname selle makse saajale. Makse tegemiseks vajaliku raha olemasolu kontrollime maksepäeval ja sellele järgneval kahel päeval.
  • Maksepäeval kanname kogu sinu konto vaba jäägi saajale. Makse tegemiseks vajaliku raha olemasolu kontrollime ainult maksepäeval.
  • Sa määrad summa, mis peab maksepäeval sinu kontole jääma - ülejäänud vabad vahendid kanname makse saajale. Makse tegemiseks vajaliku raha olemasolu kontrollime ainult maksepäeval.

Maksepäeval tuleb hoolitseda vaid selle eest, et õigel päeval on vajalik summa kontol olemas ja konto ülekande limiidid piisavalt suured. Kui sel ajal ei ole kontol piisavalt raha või ülekannete limiit ei ole püsikorralduse makse jaoks piisav, jääb püsikorraldus seekord paraku täitmata.

Püsikorralduse leping jääb kehtima ning edaspidiseid makseid see ei takista (s.o eeldusel, et järgmise püsikorralduse makse ajaks on kontol piisavalt raha ja piisavalt ülekande limiiti).

Püsikorraldust saad kõige mugavamalt sõlmida LHV internetipangas, pangakontoris või digitaalselt allkirjastatud lepinguga. Huvi korral võta palun ühendust LHV klienditoega.

Püsikorralduse lepingut on võimalik muuta internetipangas valiku all Igapäevapangandus - Püsikorraldused, muudatused tuleb kinnitada PIN2 koodiga. Muutmine internetipangas on tasuta. Püsikorraldust on võimalik muuta ka kliendikontoris esitades vabas vormis vastavasisulise avalduse või saates selle aadressile info@lhv.ee digitaalselt allkirjastatult. Muutmine on tasuline vastavalt hinnakirjale. Kui vajad abi, võta palun ühendust LHV klienditoega.

Arveldusteenuste üleviimine

Arveldusteenuste üleviimine tähendab arvelduskonto sulgemist praeguses pangas ja uue arvelduskonto avamist uues pangas.

Arvelduskonto number üleviimisel muutub.

Arveldusteenuste üleviimisel saad valida, kas soovid uude panka üle viia oma kõik püsikorraldused ja e-arve püsimakse lepingud või ainult osad neist.

Saada digiallkirjastatud avaldus info@lhv.ee või too paberil allkirjastatud avaldus meie kontorisse. Arveldusteenuste üleviimise avaldus.

Tutvu arveldusteenuste ületoomise infolehega.

Arveldusteenuste ületoomine ei ole võimalik, kui:

  • sinu arvelduskonto on arestitud;
  • sul on võlgnevus praeguse panga ees;
  • sul on sõlmitud üks järgnevatest lepingutest:
    • krediidileping;
    • väärtpaberikonto haldamise leping;
    • tähtajalise hoiuse, investeerimishoiuse, säästu- või kasutushoiuse või muu investeerimisteenuse leping.
  • E-arve väljastaja ei saada e-arveid LHV-sse

Kõikide üleviimise teenusega kaasnevate euro- ja valuutaülekannete ning konverteerimistehingute eest tuleb tasuda vastavalt pankade (praegune ja uus) hinnakirjale.

Jah, vastav sooviavaldus tuleb esitada kirjalikus vormis oma elukohajärgsele Sotsiaalkindlustusameti büroole. Avalduse saad vormistada büroos kohapeal, saata posti teel või digitaalselt allkirjastatuna elektronposti kaudu.

Kui soovid avalduse esitada digitaalselt, siis täida pensioni ümbersuunamise või lastetoetuse ümbersuunamise avaldus, lisa oma digiallkiri ja saada see aadressile info@sotsiaalkindlustusamet.ee. Muudatus jõustub järgneva kuu esimesest kuupäevast juhul, kui avaldus on esitatud enne jooksva kuu 20. kuupäeva.

Jah, kindlasti, kuna tööandja teeb sinu kontole palgakandeid. Selleks täida meie poolt ettevalmistatud avaldus ning digiallkirjasta ja saada see e-mailiga oma tööandja raamatupidajale või prindi välja ja vii otse raamatupidaja kätte.
Sissetuleku ümbersuunamise avaldus

Open banking ehk avatud pangandus

Avatud pangandus tähendab, et pangandusteenuseid nagu maksete algatamine või kontoinfo kuvamine saavad edaspidi lisaks pankadele pakkuda ka teised teenusepakkujad, nt finantstehnoloogia ettevõtted, ja maksevahendajad. Kontrollitud taustaga ettevõtted ehk teenusepakkujad saavad spetsiaalsete programmiliideste (API-de) abil ja klientide nõusolekul senisest lihtsama ligipääsu klientide pangakontodele. See võimaldab neil arendada uusi rakendusi, mis on klientide jaoks senistest palju mugavamad ja kiiremad. Samuti avab see ukse täiesti uutele võimalustele ja ärimudelitele. Tegu on hulga standardiseeritud komponentidega, mille seas on nii tehnilised programmiliidesed kui ka lõppkasutajale mõeldud kasutajaliidesed, millega ta saab anda loa pääseda ligi tema kontole ja teha makseid.

Nagu internetipanga puhul nii võivad kurjategijad üritada ka open banking liidese aknaid jäljendada, et saada enda valdusesse kliendi andmeid, teha nende nimel makseid või muid toiminguid, mida klient tegelikult ei soovi. Selle vältimiseks on oluline olla kindel, et tegu on tõesti LHV akende ja liidesega. Tuleks kontrollida järgmist:

  • Aadress – LHV avatud panganduse kõigi akende ja vormide aadress brauseris algab nii: https://api.lhv.eu/psd2... Aadressi lõpp oleneb aknast ja teenusest.
  • Sertifikaat – aadressi juures kontrollige lehe sertifikaati, see peab olema väljastatud LHV Pangale.


LHV open banking lehe näited

Kasutaja esmane tuvastamine. See aken on vajalik, et nii teenusepakkuja kui ka pank saaksid aru, kes on kontode omanik ja süsteemiga suhtleb. Olenevalt teenusepakkujast võib rakendus jätta selle info meelde 90 päevaks, mistõttu iga kord seda akent ei kuvata.

Kontodele ligipääsu lubamine. See aken on vajalik, et klient saaks anda teenusepakkujale ja pangale teada, millised kontod tal on. Eraldi saab lubada ligipääsu kontojäägi, konto väljavõtete või mõlema pärimiseks. Kas ja kuidas teenusepakkuja neid andmeid kasutab, sõltub temast. Näiteks makseteenuse osutajale on see aken vajalik eelkõige kliendi kontode nimekirja pärimiseks, et ta teaks, millistelt kontodelt on võimalik makseid teha. Kui maksevahendaja ei ole ise andnud täpsemaid juhiseid, milliseid õigusi on täpsemalt vaja, piisab enamasti "kontojäägid" märkimisest selle konto juurde, millelt soovitakse makset teha. Makse kinnitamise ja tegemise aken kuvatakse kasutajale eraldi.

Makse kinnitamine. Selles aknas annab klient kinnituse maksele, mida teenusepakkuja ja klient on soovinud algatada. Kõik parameetrid (kliendi konto, saaja konto, summa ja selgitus) tulevad teenusepakkuja süsteemist ning LHV aknas saab klient sellega kas nõustuda või mitte.

Open banking ökosüsteemi ja PSD2 raames tegutsevad teenusepakkujad on saanud selleks loa Eesti Finantsinspektsioonilt. Neile väljastatakse selle kohta ka ühendussertifikaadid, mis võimaldavad kasutada open banking programmiliidest.

Ta võib pakkuda oma klientidele väga erinevaid teenuseid, mille jaoks ühel või teisel kombel kasutatakse open banking raames liikuvaid andmeid. Uusi teenuseid ja ärimudeleid tuleb selles vallas aina juurde. Tähtis on, et teenusepakkuja oleks kliendile piisavalt selgitanud, milleks klient talle loa annab.

Open banking raames antud loa saate tagasi võtta teenusepakkuja süsteemis – panga süsteemides seda reeglite järgi vahetult teha ei saa. Alles siis, kui teil tekib teenusepakkujaga suhtlemisel probleeme või kahtlusi, kas kõik on õiguspärane, võtke ühendust ka pangaga. Sama kehtib maksete kohta: kui makse on tehtud vales summas või valele saajale või sellega on muid probleeme, proovige vaidlus lahendada esmalt teenusepakkujaga. Alles siis, kui see ei õnnestu, pöörduge palun panka.

Nimemakse

Nimemakse on makse, mille teed saaja telefoninumbri alusel. Nimemakse saad teha nii eraisikule kui ka juriidilisele isikule.

Nimemakse algata LHV mobiiliäpis nagu tavamakse. Kui annad äpile ligipääsu oma telefoniraamatule, saad valida saaja mugavalt oma telefonisse salvestatud kontaktide seast.

Hea teada! Kui makse saaja on juba liitunud nimemakse teenusega, ilmub tema nime ja pangakonto number maksekorraldusele automaatselt.

Nimemakse saad teha igale eraisikule ja juriidilisele isikule. Kui ta ei ole veel teenust kasutama hakanud, on sul võimalus saata talle LHV mobiiliäpis liitumiskutse.

Jah, selleks seo oma ettevõtte mobiiltelefoni number ettevõtte kontoga. Pea meeles, et üks telefoninumber tohib olla nimemakse tegemiseks seotud ainult ühe kontoga. Kehtima jääb kõige viimasena loodud seos.

Ei, üks telefoninumber saab korraga viidata ainult ühele pangakontole. Kui sul on LHV-s mitu kontot, aga üksainus mobiiltelefoni number, siis vali teenusega liitudes konto, kuhu soovid saada laekumisi.

Su telefoninumber saab korraga viidata ainult ühele pangakontole. Kui oled aktiveerinud nimemakse teenuse mitmes pangas sama mobiiltelefoni numbriga, siis jääb kehtima kõige viimasena tehtud seostamine.

See ei sega nimemakse tegemist. LHV-s saad ühe ja sama pangakontoga siduda nimemakse tegemiseks nii palju telefoninumbreid, kui soovid. Ainus piirang on telefoninumbri võimekus võtta vastu SMS-e, kuna telefonile saadetakse makse tegemiseks turvakood.

Nimemakse jaoks saad kasutada iga riigi telefoninumbrit, mis on võimeline vastu võtma ja näitama SMS-sõnumeid.

Ei, nimemakse töötab kõigi pankade vahel, kes on liitunud Läti Keskpanga hallatava teenusega Proxy Registry Instant Links. Praegu on selle teenusega liitunud Eesti ja Läti suurimad pangad. Vaata liitunud pankade nimekirja

Jah, nimemakse töötab kõigi pankade vahel, kes on liitunud Läti Keskpanga hallatava teenusega Proxy Registry Instant Links. Praegu on selle teenusega liitunud Eesti ja Läti suurimad pangad. Vaata liitunud pankade nimekirja

Nimemaksele kehtivad tavalised ülekannete limiidid ja õigused.

Telefoninumbri ja pangakonto seose saad mobiiliäpis ise kustutada.

Jah, see on võimalik. Ise saab nimemakse teenusega liituda vähemalt 13-aastane nooruk, nooremal saab seda teha lapse konto ligipääsuõigusega lapsevanem või eestkostja. Selleks peab täiskasvanu logima sisse LHV mobiiliäppi ja siduma seal lapse konto tema telefoninumbriga.

Ligipääsu küsime selleks, et saaksid valida makse saaja telefoninumbri mugavalt oma telefoni kontaktide hulgast. Nimemakse tegemiseks edastame registrile ainult sinu valitud kontakti telefoninumbri. Kõik muud andmed jäävad sinu seadmesse ja neid ei näe LHV ega nimemakse registri haldaja.

Grupimakse

Grupimakse on LHV Pank ja LHV Bank kontode vahel toimuv makse, mida saab teha sarnaselt välkmaksele koheselt sõltumata kellaajast ja nädalapäevast. Grupimakse valuutad on GBP, EUR, AUD, CAD, CHF, DKK, HKD, NOK, PLN, SEK ja USD.