Premium kliendi lepingu tingimused
Kehtivad alates 11.06.2025
- Premium kliendi leping (edaspidi Leping) reguleerib AS-i LHV Pank (edaspidi Pank) ja Panga kliendi (edaspidi Klient) vahelise kliendisuhte Eritingimusi. Kui Lepingus ei ole kokku lepitud teisiti, siis kehtivad Kliendile Panga Üldtingimused ning muud Kliendi ja Panga vahel sõlmitud lepingute tingimused. Lisaks Lepingus avatud mõistetele kasutatakse Lepingus ka Panga Üldtingimustes avatud mõisteid.
- Lepinguga teeb Pank ettepaneku anda Kliendile Panga Premium kliendi (edaspidi Premium klient) staatus koos sinna juurde kuuluvate hüvede ja kohustustega ning Klient võtab selle ettepaneku vastu.
- Kõik Premium kliendi staatusega kaasnevad hüved ja viited nende hüvede kasutamise tingimustele ning lisainfole on kirjeldatud Panga Veebilehel ja/või Internetipangas.
- Klient kohustub tasuma Pangale Hinnakirjas märgitud Premium kliendi staatuse kuutasu. Pank debiteerib nimetatud tasu Kliendi Kontolt eelneva kalendrikuu eest iga kuu 10. kuupäeval. Premium kliendi staatuse saamise päevast kuni jooksva kalendrikuu lõpuni kuutasu ei arvestata. Kui Leping lõpetatakse Panga või Kliendi algatusel keset kuud, siis on Pangal õigus debiteerida nimetatud kuu eest kuutasu terve kuu ulatuses.
- Kliendil on õigus Premium kliendi staatusest igal ajahetkel loobuda, teatades sellest Pangale Internetipanga vahendusel või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis. Sellisel juhul lõpetab Pank esimesel võimalusel Lepingu ja saadab Kliendile vastavasisulise kinnituse. Pärast Lepingu lõpetamist lõppevad Kliendile kõik Lepinguga seotud soodustused ja hüved ning Kliendile ei laiene enam Lepingus kokku lepitud tingimused.
- Pangal on õigus ühepoolselt lisada, muuta ja lõpetada Lepinguga seotud soodustusi, hüvesid ja koostööpartnerite pakkumisi, samuti lõpetada Leping ühepoolselt. Pank teavitab Klienti Lepingu lõpetamisest vähemalt kaks (2) kuud ette kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis.
- Pangal on õigus Leping erakorraliselt ja ilma etteteatamata lõpetada, kui Klient jätab mistahes Lepingust või muust Pangaga sõlmitud lepingust tuleneva kohustuse (sh maksekohustuse) täitmata ka Kliendile antud neljateistkümnepäevase (14-päevase) täiendava tähtaja jooksul.
- Pangal on õigus igal ajahetkel lõpetada Premium kliendi staatuse ja sellega kaasnevate hüvede pakkumine ning asendada see mõne muu sarnase tootega. Pank teavitab Premium kliendi staatuse asendamisest vähemalt kaks (2) kalendrikuud ette. Kui Klient ei ole nõustu staatuse asendamisega, siis on tal õigus kahe (2) kuu jooksul Leping üles öelda, teatades sellest Pangale kirjalikult või muul Panga poolt aktsepteeritud viisil ning täietes kõik oma kohustused, mis Lepingust tulenevad. Kui Klient Lepingu ülesütlemise õigust ei kasuta, loetakse, et ta on asendamisega nõus. Kui Pank asendab Premium kliendi staatuse teise tootega, siis eraldi asendamise kokkulepet ei vormistata.
- Pangal on õigus jagada Kliendi kohta teatavaks saanud andmeid Kliendi vastavasisulise nõusoleku alusel, seaduses sätestatud juhtudel või olukorras, kus see on vajalik Kliendiga sõlmitud Lepingu täitmiseks.
- Käesoleva Lepingu lahutamatuks osaks on Panga Üldtingimused (sh Kliendiandmete Töötlemise Põhimõtted) ja Hinnakiri.