Tegevused, mis viivad elu edasi – haridus, tehnoloogia, innovatsioon, kultuur
Tere tulemast
LHV brändi maailma
Mis on bränd?
See on lugude jutustamine ainult meile omasel viisil. See on unikaalne kogemus, mille inimene saab, kui meiega suhestub – seda nii visuaalselt kui sisuliselt. Bränd on ka omamoodi sotsiaalne nähtus, mis läbi oma tegevuse, suhtumise ja keele kinnitab, et on lahutamatu osa kogukonnast. Nii sisemiselt kollektiivi kui laiemalt ühiskonna tähenduses.
Hästi hoitud ja aus bränd on usaldusväärne, misläbi ühendab nii kliente kui töötajaid ja loob pikaajalisi sidemeid. See on meie kapital ja arengumootor.
Kõik, kes me töötame LHV nimel, oleme moel või teisel brändi saadikud. LHV ja selle olemus defineerib meid isikutena avalikkuses üsna olulisel määral. Seepärast on oluline, et me kõik oleksime teadlikud neist põhimõtetest, mis siia lehele kokku on kogutud.
Brändi tuum
Kust me tuleme?
Päris alguses olime mässajad. Lõhkusime piire ja muutsime tavalised inimesed investoriteks. Seejärel seadsime kahtluse alla panganduse status quo ja tegime oma versiooni laiatarbepangast — ilma kontorivõrguta, kuid ometi parima klienditeenindusega. Meist said uue aja kangelased.
Täna oleme julged loojad, rahamaailma oportunistid, kes kasutavad tehnoloogiat selleks, et anda inimestele vabadus unistada ja tegutseda suurelt.
Kes me oleme?
Me oleme teerajajad, kes kasutavad tehnoloogiat selleks, et pakkuda iga kliendi tegelikest vajadustest lähtuvaid uuenduslikke finantslahendusi.
Kus me oleme?
Finantsorganisatsioonid on reeglina bürokraatlikud ja lahterdavad. Aga inimeste ja ettevõtete elud ei mahu lahtritesse. See vastuolu paneb inimesi otsima ebatraditsioonilisemaid, kiiremaid, mugavamaid ja personaalsemaid lahendusi oma finantsprobleemide lahendamiseks.
Kellele me oleme?
Oleme teadlik valik neile, kes tahavad mõelda ja tegutseda suurelt, seada ambitsioonikaid eesmärke ja investeerida oma tulevikku.
Mida me lubame?
Tunneme oma klienti ja tema eesmärke ning anname vabaduse mõelda suurelt ja tegutseda julgelt.
Kellega me räägime?
Tegutsejad meeldivad tegutsejatele. Seepärast ongi meil tegusama osaga ühiskonnast sarnased väärtused ja motivatsioon. Tegutsejaid on palju — igas vanuses ja valdkonnas. Kõik nad on meie inimesed. Aga eriliselt tähtsustame kahte tegutsejate alamrühma:
Noored
Me anname noortele raha- ja ettevõtlustarkust. Nemad annavad meile inspiratsiooni ja nooruslikku uljust. Me mõlemad tegutseme tuleviku nimel.
Ettevõtlikud inimesed ja ettevõtjad
Meilt saavad nad vabaduse unistada suurelt ja vastu saame võimaluse kasvada koos nendega. Meid ühendab tulemusele orienteeritus ja julgus.
Personaalsus
Bränd on tunne, mis jääb inimestele kellestki, kes just äsja toast lahkus. Personaalsus on see, mis jääb meelde ja mille põhjal antakse meile lõplik hinnang. Oma olemuse vastu ei saa keegi, kuna see on meie DNA. Küll aga saame teadlikult kujundada oma mõju.
Lihtne
Me oleme selged, mitte pealiskaudsed. Me suudame eraldada olulise ebaolulisest. Mõtleme läbi, et meie jutt oleks arusaadav. Vähema, aga täpsema infoga on võimalik saavutada rohkem.
Toetav
Me tahame mõista inimeste tegelikke vajadusi. Me ei heieta, vaid leiame lahenduse. Anname hoogu, aga jääme ausaks. Me toetame neid, kellel on meiega ühisosa.
Tulemuslik
Tulemus pole alati raha. See võib olla aeg või suhted. Me juhime ootuseid. Selgitame ja suuname. Õpetame, kui vaja. Tähtis on osata tulemusi märgata ja tähistada.
Keel, toon ja maneer
Keel on tähtis
Me valdame mitmeid keeli, aga me ei räägi neid läbisegi. Ilus ja puhas keelekasutus on lahutamatu osa LHV brändi kommunikatsioonist.
Pöördumine kliendi poole
Meie klient on meie partner ja teekaaslane. Meie suhted on loomulikud, vahetud ja sõbralikud. Kui tundub, et mõni klient vajab otsesuhtluses suuremat aupaklikkust, siis me seda võimaldame.
Toon ja maneer
Meie personaalsus väljendub alati ka meie kõneviisis — ükskõik millises kanalis. Selleks tuleb jälgida nelja põhimõtet: me räägime julgelt ja inspireerivalt, kliendikeskselt ja toetavalt, lihtsalt ja vahetult ning kindlalt ja selgelt.
Näited
Järgnevad näited aitavad mõista, milline peaks olema meie toon ja stiil klientidega suheldes — nii kirjalikult kui suuliselt. Toome esile sobivad lähenemised, aga ka näited, mida tasub vältida, et hoida suhtlus alati meie brändi väärtustega kooskõlas.
“Meil kõigil on vabadus liikuda edasi.”
“Vähemalt teoorias võiks meil kõigil olla võimalus liikuda oma eluga edasi.”
“Investeerimisel loeb tulemuslikkus ja see on meie tugevus.”
“Tunneme end investeerimisel suhteliselt tugevalt.”
“LHV Kindlustusega võid oma kodust üksnes rõõmu tunda.”
“Kui ei juhtu õnnetust, mida meie kindlustus ei kata, siis LHV Kindlustusega võid end rahulikult tunda.”
“Hoiame sind ja soovime, et tunneksid end erilisena.”
“Kõrge krediidireitinguga finantsasutusena garanteerime sulle kõik Au-kliendi hüved ja soodustused.”
“Selgitame välja su eesmärgid ja riskitaluvuse, et jõuda soovitud tulemuseni.”
“Meie investeerimisstrateegiate valik katab kõiki sihtrühmi.”
“Väärtustame oma klientide lojaalsust ja head riskikäitumist.”
“Kui oled kindlustanud meil teatud perioodi, on meie kliendiprogrammis ette nähtud soodustus.”
“Koduvahetus on loomulik asi, kuid see nõuab hoolikat planeerimist.”
“Pole midagi lihtsamat kui koduvahetus, eriti kui teed seda eriti soodsalt meie abiga.”
“Hinda oma riski ja kujunda omavastutus ise.”
“Sõltumata sinu riskitaluvusest saame sulle teha väga atraktiivse pakkumise väikse osamaksega.”
“Pakume innovaatilisi finantsteenuseid, mis aitavad sul saavutada oma eesmärgid.”
“Lähtudes meie pühendumusest pakkuda klientidele integreeritud, terviklikke ja innovaatilisi finantsteenuseid, mis vastavad pidevalt muutuva majanduskeskkonna ning individuaalsete vajaduste erinevatele nõudmistele, oleme loonud mitmekülgse lahenduste portfelli, mis võimaldab igal kliendil leida just temale sobivaima lähenemise oma finantseesmärkide saavutamiseks.”
“Välkmaksena jõuab ülekanne kohale sekunditega ja nii 24h. Tasuta.”
“Kui teed meil välkmakseid, jõuab ülekanne kohale maksimaalselt ühe minuti jooksul ja seda nii päeval kui öösel (sh riiklikud pühad). Seejuures ei küsi me välkmaksete tegemise eest oma klientidelt teenustasu.”
Toetuspõhimõtted
Sponsorlusest sündiv kasu peab olema vastastikune ja väärtuspõhine.
Me toetame ainult neid tegevusi, millel on meiega kattuv väärtusruum:
Tegevused, kus kiirus ja reaktsioon on olulised – sport, ettevõtlikkus
Väärtusruumile lisaks on oluliseks filtriks toetuse mõju:
Tegevus kaasab masse ja/või võimaldab vahetult osaleda ja/või tekitab kuuluvustunnet
Tegevus on ambitsioonikas ja professionaalsel tasemel
Tegevus muudab või täiendab senist arusaama või paradigmat