Liigu edasi põhisisu juurdeLigipääsetavus

LHV bränd

Tere tulemast
LHV brändi maailma

Mis on bränd?

See on lugude jutustamine ainult meile omasel viisil. See on unikaalne kogemus, mille inimene saab, kui meiega suhestub – seda nii visuaalselt kui sisuliselt. Bränd on ka omamoodi sotsiaalne nähtus, mis läbi oma tegevuse, suhtumise ja keele kinnitab, et on lahutamatu osa kogukonnast. Nii sisemiselt kollektiivi kui laiemalt ühiskonna tähenduses.

Hästi hoitud ja aus bränd on usaldusväärne, misläbi ühendab nii kliente kui töötajaid ja loob pikaajalisi sidemeid. See on meie kapital ja arengumootor.

Kõik, kes me töötame LHV nimel, oleme moel või teisel brändi saadikud. LHV ja selle olemus defineerib meid isikutena avalikkuses üsna olulisel määral. Seepärast on oluline, et me kõik oleksime teadlikud neist põhimõtetest, mis siia lehele kokku on kogutud.

Brändi tuum

Kust me tuleme?

Päris alguses olime mässajad. Lõhkusime piire ja muutsime tavalised inimesed investoriteks. Seejärel seadsime kahtluse alla panganduse status quo ja tegime oma versiooni laiatarbepangast — ilma kontorivõrguta, kuid ometi parima klienditeenindusega. Meist said uue aja kangelased.

Täna oleme julged loojad, rahamaailma oportunistid, kes kasutavad tehnoloogiat selleks, et anda inimestele vabadus unistada ja tegutseda suurelt.

Kes me oleme?

Me oleme teerajajad, kes kasutavad tehnoloogiat selleks, et pakkuda iga kliendi tegelikest vajadustest lähtuvaid uuenduslikke finantslahendusi.

Kus me oleme?

Finantsorganisatsioonid on reeglina bürokraatlikud ja lahterdavad. Aga inimeste ja ettevõtete elud ei mahu lahtritesse. See vastuolu paneb inimesi otsima ebatraditsioonilisemaid, kiiremaid, mugavamaid ja personaalsemaid lahendusi oma finantsprobleemide lahendamiseks.

Kellele me oleme?

Oleme teadlik valik neile, kes tahavad mõelda ja tegutseda suurelt, seada ambitsioonikaid eesmärke ja investeerida oma tulevikku.

Mida me lubame?

Tunneme oma klienti ja tema eesmärke ning anname vabaduse mõelda suurelt ja tegutseda julgelt.

Kellega me räägime?

Tegutsejad meeldivad tegutsejatele. Seepärast ongi meil tegusama osaga ühiskonnast sarnased väärtused ja motivatsioon. Tegutsejaid on palju — igas vanuses ja valdkonnas. Kõik nad on meie inimesed. Aga eriliselt tähtsustame kahte tegutsejate alamrühma:

Noored

Me anname noortele raha- ja ettevõtlustarkust. Nemad annavad meile inspiratsiooni ja nooruslikku uljust. Me mõlemad tegutseme tuleviku nimel.

Ettevõtlikud inimesed ja ettevõtjad

Meilt saavad nad vabaduse unistada suurelt ja vastu saame võimaluse kasvada koos nendega. Meid ühendab tulemusele orienteeritus ja julgus.

Personaalsus

Bränd on tunne, mis jääb inimestele kellestki, kes just äsja toast lahkus. Personaalsus on see, mis jääb meelde ja mille põhjal antakse meile lõplik hinnang. Oma olemuse vastu ei saa keegi, kuna see on meie DNA. Küll aga saame teadlikult kujundada oma mõju.

LHV iseloom ja DNALHV iseloom ja DNA

Lihtne

Me oleme selged, mitte pealiskaudsed. Me suudame eraldada olulise ebaolulisest. Mõtleme läbi, et meie jutt oleks arusaadav. Vähema, aga täpsema infoga on võimalik saavutada rohkem.

Toetav

Me tahame mõista inimeste tegelikke vajadusi. Me ei heieta, vaid leiame lahenduse. Anname hoogu, aga jääme ausaks. Me toetame neid, kellel on meiega ühisosa.

Tulemuslik

Tulemus pole alati raha. See võib olla aeg või suhted. Me juhime ootuseid. Selgitame ja suuname. Õpetame, kui vaja. Tähtis on osata tulemusi märgata ja tähistada.

Keel, toon ja maneer

Keel on tähtis

Me valdame mitmeid keeli, aga me ei räägi neid läbisegi. Ilus ja puhas keelekasutus on lahutamatu osa LHV brändi kommunikatsioonist.

Pöördumine kliendi poole

Meie klient on meie partner ja teekaaslane. Meie suhted on loomulikud, vahetud ja sõbralikud. Kui tundub, et mõni klient vajab otsesuhtluses suuremat aupaklikkust, siis me seda võimaldame.

Toon ja maneer

Meie personaalsus väljendub alati ka meie kõneviisis — ükskõik millises kanalis. Selleks tuleb jälgida nelja põhimõtet: me räägime julgelt ja inspireerivalt, kliendikeskselt ja toetavalt, lihtsalt ja vahetult ning kindlalt ja selgelt.

Näited

Järgnevad näited aitavad mõista, milline peaks olema meie toon ja stiil klientidega suheldes — nii kirjalikult kui suuliselt. Toome esile sobivad lähenemised, aga ka näited, mida tasub vältida, et hoida suhtlus alati meie brändi väärtustega kooskõlas.

Checkmark circle icon

“Meil kõigil on vabadus liikuda edasi.”

Close circle icon

“Vähemalt teoorias võiks meil kõigil olla võimalus liikuda oma eluga edasi.”

Checkmark circle icon

“Investeerimisel loeb tulemuslikkus ja see on meie tugevus.”

Close circle icon

“Tunneme end investeerimisel suhteliselt tugevalt.”

Checkmark circle icon

“LHV Kindlustusega võid oma kodust üksnes rõõmu tunda.”

Close circle icon

“Kui ei juhtu õnnetust, mida meie kindlustus ei kata, siis LHV Kindlustusega võid end rahulikult tunda.”

Checkmark circle icon

“Hoiame sind ja soovime, et tunneksid end erilisena.”

Close circle icon

“Kõrge krediidireitinguga finantsasutusena garanteerime sulle kõik Au-kliendi hüved ja soodustused.”

Checkmark circle icon

“Selgitame välja su eesmärgid ja riskitaluvuse, et jõuda soovitud tulemuseni.”

Close circle icon

“Meie investeerimisstrateegiate valik katab kõiki sihtrühmi.”

Checkmark circle icon

“Väärtustame oma klientide lojaalsust ja head riskikäitumist.”

Close circle icon

“Kui oled kindlustanud meil teatud perioodi, on meie kliendiprogrammis ette nähtud soodustus.”

Checkmark circle icon

“Koduvahetus on loomulik asi, kuid see nõuab hoolikat planeerimist.”

Close circle icon

“Pole midagi lihtsamat kui koduvahetus, eriti kui teed seda eriti soodsalt meie abiga.”

Checkmark circle icon

“Hinda oma riski ja kujunda omavastutus ise.”

Close circle icon

“Sõltumata sinu riskitaluvusest saame sulle teha väga atraktiivse pakkumise väikse osamaksega.”

Checkmark circle icon

“Pakume innovaatilisi finantsteenuseid, mis aitavad sul saavutada oma eesmärgid.”

Close circle icon

“Lähtudes meie pühendumusest pakkuda klientidele integreeritud, terviklikke ja innovaatilisi finantsteenuseid, mis vastavad pidevalt muutuva majanduskeskkonna ning individuaalsete vajaduste erinevatele nõudmistele, oleme loonud mitmekülgse lahenduste portfelli, mis võimaldab igal kliendil leida just temale sobivaima lähenemise oma finantseesmärkide saavutamiseks.”

Checkmark circle icon

“Välkmaksena jõuab ülekanne kohale sekunditega ja nii 24h. Tasuta.”

Close circle icon

“Kui teed meil välkmakseid, jõuab ülekanne kohale maksimaalselt ühe minuti jooksul ja seda nii päeval kui öösel (sh riiklikud pühad). Seejuures ei küsi me välkmaksete tegemise eest oma klientidelt teenustasu.”

Toetuspõhimõtted

Sponsorlusest sündiv kasu peab olema vastastikune ja väärtuspõhine.

Me toetame ainult neid tegevusi, millel on meiega kattuv väärtusruum:

Tegevused, mis viivad elu edasi – haridus, tehnoloogia, innovatsioon, kultuur

Tegevused, kus kiirus ja reaktsioon on olulised – sport, ettevõtlikkus

Väärtusruumile lisaks on oluliseks filtriks toetuse mõju:

Tegevus kaasab masse ja/või võimaldab vahetult osaleda ja/või tekitab kuuluvustunnet

Tegevus on ambitsioonikas ja professionaalsel tasemel

Tegevus muudab või täiendab senist arusaama või paradigmat

Kontakt

Lisaküsimuste puhul pöördu marketing@lhv.ee